شرکت طراحی سایت فروشگاه پادمیرا

طراحی سایت الان یکی از کار های مهم و مفید هر فروشگاه شده است زیرا هر فرد یا مدیر می دوند که می تواند با کمی هزینه دو برابر سود کرد یا شایدم بیشتر در طول زمان شاید بیشتر باشد.

 

شرکت طراحی سایت فروشگاه پادمیرا

فروشگاه اینترنتی پادمیرا یکی سایت هایی است که از سرعت بالایی برخوردار است و خرید برای مخاطبان بسیار آسان است، این سایت توسط شرکت طراحی سایت و سئو سایت هیرکانا طراحی شده است وکاربران از این طراحی راضی بوده اند و نیز مدیر فروشگاه پادمیرا. شما نیز می توانید برای طراحی سایت با این شرکت معتبر همکاری کنید واگر می خواهید بین شرکت های دیگر مقایسه کنید به نمونه کار های شرکت هیرکانا بروید و با شرکت های دیگر مقایسه کنید و شرکت مد نظر خود را انتخاب کنید. این شرکت خدمات بسیار از جمله طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت فروشگاهی لباس، طراحی سایت خبری، طراحی سایت ورزشی و... را دارد و شما هر کدام از خدماتی که دارید را می توانید از طریق سایت به جهان نشان بدهید. فروشگاه ایننترنتی پادمیرا یکی از 10 فروشگاه برتر گرگان است.

 

شرکت طراحی سایت فروشگاه پادمیرا

 

بهترین شرکت های طراحی سایت چه ویژگی هایی دارند؟

هر مجموعه ای برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت معیارها و ملاک های خاصی را مد نظر دارد. در ادامه با معیارها و ویژگی هایی اشاره می کنیم که شرکت های طراحی سایت واجد آن ها باشند؛ تا بتوان این شرکت را به عنوان بهترین شرکت های طراحی سایت لحاظ کرد.

 

1. نمونه کارهای قوی و مشتری پسند

برای بهترین بودن در زمینه طراحی سایت معیار اعتماد مشتریان است که به سادگی نمی توانند طراحی سایت خود را به شرکتی بسپارند. وجود نمونه کارهای کوچک و بزرگ متعدد در یک شرکت طراحی سایت نشان دهنده میزان قدرت سیستم طراحی و خلاقیت تیم طراحی آن است. همچنین با بررسی نمونه کارهای طراحی سایت یک شرکت می توان نقاط قوت و ضعف طراحی آن شرکت را شناسایی کرد.

البته به خاطر داشته باشید که باز هم نمونه کارهای یک شرکت نمی تواند تنها الویت شما باشد و شما به عنوان یک مشتری باید از شرکت طراحی وب سایت بخواهید ایده هایی که در این نمونه کارها مطرح شده است را برای شما بازگو کند و یا سایت هایی که طراحی کرده اند چه ویژگی های خاصی نسبت به سایر سایت ها دارد.

 

2. طراحی و قدرت عملکرد

برترین شرکت های طراحی سایت در کنار اینکه برای سایت سرعت و امنیت خوبی را ایجاد می کنند می توانند برای مخاطبان بهترین تجربه کاربری را نیز به وجود آورند. سرعت و ساختار صحیح سایت نیز به اندازه طراحی زیبای سایت مهم است؛ بنابراین باید طبق استانداردهای مرورگر، ساختار کد نویسی در سایت پیاده سازی شود و از لحاظ سرعت و کارایی نیز به طور مرتب آزمایش گردد. سرعت بارگذاری یک صفحه عامل مهم و تاثیرگذار در تجربه کاربری و کاهش بانس ریت است و این موارد می تواند به شکل مستقیم بر سئو سایت و فروش شما تاثیر مستقیم داشته باشد.

موارد گوناگونی در سرعت یک سایت تاثیر گذار است بنابراین نمی توان تست سرعت سایت را تنها با باز کردن آن سایت انجام داد، بنابراین ابزارهای گوناگونی برای تشخیص سرعت سایت ایجاد شده اند که معروف ترین آنها ابزار gtmetrix است. البته تست سرعت یک سایت را تنها با استفاده از یک ابزار انجام ندهید و ممکن است سرعت یک سایت با اینترنت ایرانسل و همراه اول با یکدیگر متفاوت باشد.

 

3. ارائه مشاوره صحیح و حرفه ای

بهترین شرکت طراحی وبسایت در صورتی می توانند ادعای بهترین بودن را داشته باشند که بتوانند در کنار مشتری و در جهت منافع او مشاوره های درستی را ارئه دهند. گذاشتن جلسات مشاوره متعدد و مفید برای دستیابی به نتیجه مطلوب یکی از موارد کلیدی برای احترام به نظر کاربر است که توسط بهترین شرکت های طراحی سایت اجرا می شود.

 

شرکت طراحی سایت فروشگاه پادمیرا

 

4. طراحی سایتی با کاربری آسان

برای اینکه در سایت به مخاطب جهت دهی شود که الان کجاست و به کجا خواهد رفت باید ساختار سایت به درستی طراحی شود. راحتی کاربر و تجربه وی از مهم ترین اصولی است که بهترین شرکت طراحی وب سایت در مورد طراحی سایت مشتری به کار می برند. بهبود تجربه کاربری امکان جستجو بین مطالب سایت را برای کاربر آسان می کند.

به شما پیشنهاد می دهیم موضوع تجربه کاربری را در الویت تمامی فعالیت های انجام دهیم، زیرا زمانیکه مخاطب نتواند به درستی با سایت شما ارتباط برقرار کند، گیج شده و سایت شما را ترک میکند. البته این موضوع برای سایت های فروشگاهی اهمیت بیشتری پیدا می کند، پس اگر قصد دارید یک سایت فروشگاهی تاسیس کنید حتما از بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی که نمونه کارهای قدرتمندی دارد برای انجام اینکار استفاده نمایید.

 

5. طراحی سایتی بهینه سازی شده برای موبایل

طراحی واکنش گرا یا ریسپانسیو یکی از اصول مهم سئو سایت به شمار می رود؛ بنابراین طراحی سایتی که بهینه سازی شده برای موبایل است امری ضروری محسوب می شود. اگر به دنبال داشتن سایتی هستید که از لحاظ تجربه کاربری و هم سئو در جایگاه خوبی باشد و سریع تر رشد کند و در نتاج جستجو گوگل دیده شود باید طراحی سایت خود را به بهترین شرکت های طراحی سایت بسپارید.

برای آنکه سایت شما سئو خوبی داشته باشد به شما پیشنهاد می کنیم به دنبال شرکتی باشید که هم به عنوان بهترین شرکت های طراحی سایت ایران شناخته می شود و هم در انجام خدمات سئو شرکتی مطرح محسوب می شود.

 

6. طراحی سایتی بهینه برای گوگل و شبکه های اجتماعی

سایتی که توسط بهترین شرکت های طراحی وبسایت راه اندازی می شود باید به صورت بهینه سازی شده تحویل مشتری شود و دارای ویژگی های زیر باشد:

  • بهتر بودن سرعت سایت نسبت به سرعت سایت رقبا
  • استفاده از تگ ها و متاهای درست در ساختار کدنویسی سایت
  • اعمال کدهای دکمه های شبکه های اجتماعی مختلف در کدنویسی سایت
  • ایجاد محیط نگارش راحت و با قابلیت برای انتشار محتوای سایت

 

7. برخورداری از پشتیبانی قوی

بهترین شرکت های طراحی سایت تمرکز ویژه ای روی پشتیبانی قوی و طولانی مدت و خدمات پس از تحویل محصول دارند تا از این طریق بتوانند رضایت و اعتماد مشتری را در سطح بالایی بدست آورند. شرکتی که دارای پشتیبانی ضعیف باشد علاوه بر اینکه نمی تواند رضایت و اعتماد مشتری را جلب کند بلکه موجب سردرگمی مشتری نیز خواهد شد.

 

شرکت طراحی سایت فروشگاه پادمیرا

 

8. مناسب بودن قیمت نسبت به خدمت دریافتی

در بسیاری از خدمات وجود تناسب بین قیمت و کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است و به طور معمول بهترین شرکت طراحی سایت به دلیل ارائه خدمات مازاد و ایجاد خلاقیت بالا سفارشات با قیمت ارزان ندارند؛ البته آن ها بدون دلیل نیز نمی توانند هزینه و قیمت خدمات خود را بالا ببرند. برای استعلام قیمت شرکت های طراحی سایت می توانید به صورت حضوری یا تماس تلفنی از قیمت آن ها آگاه شوید.

البته لازم به ذکر است توضیح بیشتری درباره قیمت هایی که از طرف شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن به شما داده می شود بیشتر صحبت کنیم.

معمولا قیمت های طراحی سایت بسته به نوع سایتی که شما نیاز دارید متفاوت است. مثلا معمولا شرکت ها برای ساخت سایت های فروشگاهی هزینه بیشتری را نسبت به سایت های خدماتی دریافت می کنند. در واقع سایت های فروشگاهی به دلیل پیچیدگی بیشتری که دارند کار بیشتری برای ساختشان طلب میکنند و همین موضوع باعث افزایش قیمت طراحی سایت شما می شود.

البته این تنها پارامتر برای قیمت دهی یک سایت نیست بلکه استفاده از cms ها یا سایت اختصاصی هزینه های مختلفی دارد. سایت هایی که با cms تولید می شوند هزینه کمتری نسبت به سایت هایی اختصاصی یا برنامه نویسی شده دارند پس به شما پیشنهاد می کنیم در ابتدای کار شما از یک شرکت طراحی سایت وردپرس بخواهید برای شما یک سایت با وردپرس طراحی کنند تا هزینه کمتری را پرداخت کنید.