تبلیغات در سایت ما

jacobz

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 0
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 0
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 1
  • آي پي ديروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 239
  • بازدید سال : 799
  • بازدید کلی : 3383
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 13.58.201.235
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    به وبلاگ من خوش آمدید
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 4
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 4
    بازدید ماه : 239
    بازدید کل : 3383
    تعداد مطالب : 37
    تعداد نظرات : 0
    تعداد آنلاین : 1

    دانلود قالب سایت

    دانلود قالب سایت

    طراحی وب سایت با استفاده از قالب آماده سایت ممکن است معایبی نیز داشته باشد. زیرا اگر به خوبی وب سایت خود را سئو و بهینه سازی نکنید، نتیجه مطلوب را دریافت نخواهید کرد. رایگان بودن همیشه خوب نیست و ممکن است در طول زمان هزینه های بیشتری را برای شما داشته باشد. قالب سایت شخصی رایگان یکی از قالب های پر طرفدار بین مخاطب های قالب آماده سایت است. قالب سایت رایگان و دانلود قالب سایت رایگان html را می توانید به راحتی از سایت های معتبر دانلود کنید.قالب سایت فروشگاهی html، قالب سایت فروشگاهی رایگان، خرید قالب قالب آماده سایت، قالب سایت فروشگاهی و خرید قالب فروشگاهی وردپرس را می توانید از سایت معتبر parspsd(پارس پی اس دی) دانلود و خریداری کنید.

    دانلود قالب سایت

    فروشگاه ، یک قالب بسیار شیک و زیبا برای ایجاد و کار روی یک فروشگاه کوچک ، مناسب تمرین پروژه های مبتدی طراحی و برنامه نویسی وب . قالب های فروشگاه یکی از محبوب ترین قالب های وب سایت می باشد . فروشگاه های اینترنتی در حال حاضر یکی از دسته وب سایت های مورد توجه مخاطبان است و خواهد بود . خرید آنلاین محصولات مزایای بسیار زیادی برای کاربران دارد . زمانی که محصولات بصورت فیزیکی خریداری می شدند محدودیت های بسیاری داشتند که عدم دسترسی به محصولات مختلف ، گشت و گذار های خسته کننده و عدم اطلاع از قیمت های ارائه شده از جمله این مشکلات بودند .

     

    قالب دانلودی برای چه کسانی مناسب است؟

    به عنوان فریلنسر، کارآفرین و هر حرفه ای که در دنیای دیجیتال داشته باشید، حتما چیزی برای ارائه یا فروش خواهید داشت. مثلا به عنوان نویسنده ممکن است بخواهید فایل کتابی را برای دانلود در وبسایت خود قرار دهید یا اگر طراح گرافیک باشید، می توانید طراحی های خود را به صورت آنلاین فروخته و درآمد خود را افزایش دهید. حالا به جای آن که به سایت های شخص ثالث برای فروش متکی باشید، می توانید سایت دانلودی خود را ساخته و فایل های خود را برای دانلود و یا فروش در آن قرار دهید.

     

    ویژگی های قالب رایگان html

    زمانی که از فروشگاه های اینترنتی خرید می کنید محدودیت زمانی و مکانی برای شما معنی ندارد و می توانید بدون حتی کوچکترین جابجایی از پای سیستم یا لپ تاپ خود محصولات مورد نظر را یافته و خریداری نمائید . به همین دلیل فروشگاه های اینترنتی هرروز بیشتر از قبل در حال توسعه هستند و هنوز هم همه روزه فروشگاه های جدیدی شروع به فعالیت می کنند . این قالب برای تمرین پروژه های کوچک برنامه نویسی بسیار مناسب است چرا که صفحات آن برای ساخت فروشگاه های بسیار بزرگ کامل نیست . صفحات ارائه شده داخل قالب شامل :

    • صفحه اصلی فروشگاه با طراحی بسیاز جذاب شامل اسلایدر محصولات و دسته بندی ها ، بنر ها ، پیشنهاد ویژه و …
    • صفحه سینگل محصولات ( نمایش جزئیات کامل هر محصول )
    • صفحه اخبار و نمایش تمام مطالب بخش وبلاگ سایت
    • صفحه دسته بندی و برچسب مطالب
    • صفحه 404
    • یک صفحه خالی برای توسعه محتوای بیشتر در قالب

    در کنار این صفحات ، برای جذابیت و ارائه وجه مناسب به قالب ، پلاگین های جی کوئری سبک و البته مناسبی هم داخل قالب قرار گرفته است که می توان این افزونه ها را با توجه به نوع کاربری قالب های مختلف استفاده کرد . پلاگین های ارائه شده در داخل این قالب تماما برای راه اندازی و کدنویسی یک وب سایت فروشگاهی کافی هستند و می توانید نحوه استفاده از پلاگین های جی کوئری را نیز در این قالب و توسط کدهای ارائه شده در داخل آن یاد بگیرید . این پلاگین ها شامل :

    • Bootstrap ( فریم ورک رسپانسیو Css جهت واکنشگرایی قالب در تمامی دستگاه ها )
    • OwlCarousel ( یکی از محبوب ترین و جذاب ترین پلاگین های اسلایدر با قابلیت رسپانسیو و خاصیت لمسی )
    • Fancybox ( کتابخانه محبوب جی کوئری برای نمایش تصاویر به صورت لایت باکس و حرفه‌ای برای گالری محصولات )
    • FontAwesome ( کتابخانه فونت آیکون های زیبا برای جذابیت بیشتر قالب )
    • jQuery Simple Timer ( پلاگین شمارش معکوس جی کوئری که برای پشنهادات شگفت انگیز استفاده شده است )
    • ElevateZoom ( پلاگین محبوب جی کوئری جهت زوم روی تصاویر که در همه وب سایت های فروشگاهی باید وجود داشته باشد )

    دانلود قالب سایت

    نمی توان گفت که تمام صفحات این قالب برای ساخت یک فروشگاه کافی هستند اما برای افراد مبتدی بسیار مناسب است تا با نحوه کد نویسی این قالب ها و همچنین استفاده از پلاگین های مخصوص فروشگاه بهره ببرند . در قالب رایگان html – فروشگاه سعی بر این شده است تا صفحات اصلی داخل آن قرار داده شود اما حقیقتا بسیاری از صفحات آن کم هستند که علت آن هم در بالا ذکر شده است . صفحات خالی هم در داخل قالب موجود است و استفاده کننده از قالب می تواند به راحتی تمام صفحات آن را توسعه دهد .

    همچنین صفحه سینگل محصولات هم با طراحی بسیار زیبا به همراه کتابخانه های لایت باکس گالری و زوم ، و محصولات مرتبط و ویژگی های محصول که تماما می تواند توسط برنامه نویس قالب تکمیل شود . در صفحه اصلی قالب یک بخش اصلی برای اسلایدر محصولات و در پایین همین بخش ، قسمتی به عنوان پشنهاد ویژه با تایمر شگفت انگیز قرار دارد .

    محصولات داخل صفحه اصلی در اسلایدر های Owl قرار دارند . همچنین در بخش پایین تر اسلایدر محصول ، بنر های تبلغاتی یا دسته بندی قرار دارند که می توانند تغییر کنند و به دلخواه تنظیم شوند . همچنین در بخش پایین قالب و قبل از فوتر سایت ، بخشی تحت عنوان دسته بندی های خاص در قالب تب بندی قرار دارند که می توان برای تمامی دسته بندی ها در قالب تب بندی در شکلی سازمان دهی شده محصولات را نشان داد .

     

    قالب آماده وبسایت چه کاربردی دارد؟

    حتما می دانید طراحی و کدنویسی وبسایت ها امری زمان گیر و پیچیده است. همچنین پیاده سازی اصولی سایت با در نظر گرفتن استاندارد های کد نویسی معمولا یکی از بزرگترین چالش ها می باشد. قالب های آماده به شما کمک می کند تا بدون اینکه زمان خودتان را برای فرانت اند سایت خود صرف کنید، از کدهای آماده بهره بگیرید تا فرآیند توسعه نرم افزار برایتان لذت بخش و سریع تر باشد. برای مثال قالب های آماده پنل ادمین به شما کمک می کند کنترل پنل مدیریتی وب سایت تان را سریع تر راه اندازی کنید.

     

    قالب سایت دانلود وردپرس

    با استفاده از قالب دانلودی وردپرس می توانید هر آنچه برای فروش دارید را ارائه دهید. به عنوان مثال: می توانید فایل یک کتاب را برای دانلود در سایت خود قرار دهید. می توانید موزیک برای دانلود قرار دهید، می توانید ازاین قالب ها برای فروش فیلم استفاده کنید، همچنین می توانید برای فروش انواع نرم افزار، کتاب، فایل و … استفاده نمائید.

    قالب دانلودی وردپرس به گونه ای طراحی شده اند که شما می توانید هر نوع فایلی را برای فروش در اختیار مشتری قرار دهید به این گونه که مشتری می تواند فایل های شما را دانلود نماید. پس برای فروش هر نوع فایلی از قبیل: نرم افزار، فیلم و سریال، کتاب، موزیک و… شما تنها نیاز به وردپرس دارید که بتوانید پوسته دانلود را روی وردپرس پیاده سازی کنید. امروزه کسب و کارهایی که برپایه دانلود طراحی می شوند از یک درآمد بسیار مطلوبی برخوردار هستند. چرا که آنها می توانند با جذب ترافیک بیشتر، از راه تبلیغات و فروش فایل به یک درآمد متعادل و بالا دست پیدا نمایند.

     

    دانلود و خرید قالب HTML

    قالب HTML قالبی است که به شما کمک می‎کند تا بتوانید فرانت اند صفحات سایت خود را به راحتی و به صورت ریسپانسیو آماده سازی کنید. این صفحات شامل صفحه در دست ساخت، صفحه ارور یا خطای 404، صفحه فرود یا لندینگ پیج، صفحه پروفایل کاربری مخاطب، صفحه تماس با ما، صفحه ایمیل، صفحه گالری، صفحه محصولات، صفحه تعرفه قیمت و صفحه سبد خرید می‌شود. این نوع قالب به شما در جهت افزایش جذابیت سایت، کمک می‌کند.

    دانلود قالب سایت

    تفاوت قالب رایگان با حرفه‌ای

    تفاوت قالب رایگان و حرفه‌ای وردپرس در بسیاری از موارد ویژگی‌ها و امکانات آن‌هاست. در زیر به برخی از تفاوت‌های اصلی بین این دو نوع قالب پرداخته شده است:

    طراحی و ظاهر: قالب‌های حرفه‌ای وردپرس برای طراحی و توسعه وب سایت‌های پیشرفته و با کیفیت بیشتری طراحی شده‌اند. طراحی و ظاهر این قالب‌ها نیز بهینه‌تر و زیباتر است.

    امکانات و قابلیت‌ها: قالب‌های حرفه‌ای وردپرس اغلب دارای قابلیت‌ها و امکانات بیشتری نسبت به قالب‌های رایگان هستند. این قابلیت‌ها شامل سفارشی‌سازی و افزونه‌های بیشتر، نمایش‌های ویژه، صفحات و بخش‌های خاص، امکانات SEO و غیره هستند.

    پشتیبانی: قالب‌های حرفه‌ای وردپرس اغلب دارای پشتیبانی بهتر و حرفه‌ای‌تر هستند. این پشتیبانی شامل ارائه دسترسی به نسخه‌های به‌روزرسانی شده وردپرس و پلاگین‌های مختلف، رفع اشکالات و آموزش‌های بهتر برای کاربران است.

    کارایی و سرعت: قالب‌های حرفه‌ای وردپرس اغلب دارای کد بهینه‌تر و به روزتری هستند که باعث بهبود کارایی و سرعت بارگذاری وب سایت می‌شود.

    هزینه: قالب‌های حرفه‌ای وردپرس اغلب هزینه بیشتری نسبت به قالب‌های رایگان دارند. اما با توجه به امکانات و ویژگی‌های بیشتر، این هزینه قابل قبول است.

    این است که انتخاب قالب وردپرس باید با توجه به نیاز و میزان سرمایه‌گذاری شما صورت گیرد. اگر شما به دنبال طراحی یک وب سایت ساده و معمولی هستید و می‌خواهید هزینه‌ی کمتری صرف کنید، قالب‌های رایگان وردپرس می‌توانند انتخاب مناسبی باشند. اما اگر شما به دنبال طراحی یک وب سایت پیشرفته، با امکانات و قابلیت‌های بیشتر هستید، قالب‌های حرفه‌ای وردپرس می‌توانند گزینه‌ی مناسبی باشند. به طور کلی، هر دو نوع قالب رایگان و حرفه‌ای وردپرس می‌توانند برای طراحی وب سایت‌های با کیفیت و موفق مورد استفاده قرار گیرند. در نهایت، انتخاب قالب مناسب باید با توجه به نیازهای وب سایت و میزان سرمایه‌گذاری شما صورت گیرد. البته اگر می‌خواهید از قالب‌های نال شده وردپرس استفاده کنید، پیشنهاد ما استفاده از قالب‌های رایگان وردپرس هست. چرا که در مخزن وردپرس ثبت شده‌اند و برای سایت شما مشکلات امنیتی ایجاد نخواهند کرد. سایت parspsd نیز دانلود قالب آماده وردپرس، قالب فروشگاهی حرفه ای و قالب فروشگاهی html را دارد.

     

    قالب دانلودی چیست؟

    قالب هایی بر پایه وردپرس هستند که برای ساختن سایت های دانلود، مثلا سایت دانلود کتاب، نرم افزار، فیلم و ... به کار می روند.

     

    آیا می توان در قالب های دانلودی فایل ها را به فروش گذاشت؟

    بله اگر قالب انتخابی شما با افزونه های فروشگاه ساز سازگاری داشته باشد میتوانید لینک دانلود فایل ها را بعد از پرداخت هزینه در دسترس مشتریان قرار دهید.

    خرید انواع سوتین زنانه و دخترانه

    خرید انواع سوتین زنانه و دخترانه

     

    1.برلت

    سوتین برلت اغلب دارای کاپ است و در هنگام پوشیدن احساس راحتی زیادی خواهید داشت. این نوع سوتین ها اغلب فری سایز هستند.  برلت نوعی سوتین بدون سیم یا فنجان قالب‌گیری شده است و دارای بندهایی است که می‌تواند نازک یا توری باشد. این نوع سوتین برای پوشش و راحتی عالی هستند، سادگی این نوع سینه بند به این معنی است که حمایت‌کنندگی زیادی ندارد. می‌توانید از این نوع سوتین برای شکل‌های مختلف سینه با اندازه‌های کوچکتر سینه استفاده کنید.

     

    2. سوتین بدون بند

    سوتین بدون بند در انواع مختلفی تولید می شود که برخی از آنها برای استفاده روزمره و برخی دیگر برای مجالس مورد استفاده قرار می گیرد.  سوتین‌های بدون بند سینه‌ها را با سیم زیرین و با کمک آستر سیلیکونی یا لاستیکی برای جلوگیری از لغزش نگه می‌دارند. اکثر آنها کاپ‌های قالبی دارند تا به حفظ شکل سینه‌ها کمک کند. یک سوتین بدون بند خوب برای هر کمد لباسی ضروری است. سوتین‌های بدون بند برای پوشیدن زیر لباس‌ها یا تاپ‌هایی با شانه‌های باز مناسب هستند. سوتین‌های بدون بند انواع مختلفی دارند، بنابراین حتماً آن را برای تست استفاده کنید تا مشخص شود که آیا نوع مناسب خود را پیدا کرده‌اید یا خیر.. تمام شکل‌ها و اندازه‌های سینه .

     

    3. سوتین جک دار

    سوتین جک دار یکی از پرفروش ترین و پرتقاضا ترین سوتین ها برای مجالس است.  سوتین‌های جک دار دارای نوعی جک است که باعث می شود تا سینه ها به هم نزدیک تر شده و خوش فرم تر شوند. این نوع سینه بند یک لیفت ظریف را برای افزایش شکل طبیعی سینه شما فراهم می‌کند. اغلب سوتین جک دار به عنوان سوتین فانتزی شناخته می‌شود و کاربرد عمومی ندارد. کاپ‌های این نوع سینه بند معمولاً به گونه‌ای طراحی می‌شوند که ظاهری زنانه و جذاب با پوشش کمی داشته باشند. این یکی دیگر از مدل‌های سوتین است که می‌توان آن را به‌صورت معمول پوشید و برای تاپ‌ها و لباس‌های کوتاه ایده‌آل است. برای انواع فرم سینه، به ویژه آنهایی که حجم پرتری از سینه را دارند مناسب است.

     

    4. سوتین کلاسیک

    سوتین کلاسیک، پرکاربردترین نوع سوتین برای مصارف روزانه در بین دختران جوان و بانوان است.  سوتین کلاسیک نوعی سوتین است که کاملاً راحت است. این سبک معمولاً با کاپ‌های قالبی بدون درز است تا رد سوتین بر زیر لباس‌تان مشخص نباشد. این نوع سوتین در زیر هر تاپ و لباس گشادی عالی است. مناسب برای تمام شکل‌ها و اندازه‌های سینه.

     

    5. سوتین ریسر بک

    سوتین های ریسر بک اغلب فری سایز هستند .  سوتین‌های ریسربک دارای یک بند مرکزی یا دو بند متقاطع هستند که شکل Y یا V بین تیغه‌های شانه را تشکیل می‌دهند. این سبک برای تقویت حمایت و توزیع یکنواخت وزن در امتداد شانه‌ها و پشت شما طراحی شده است. از این سوتین می‌توان به عنوان نیم تنه ورزشی نیز استفاده کرد. نحوه قرارگیری بندها روی شانه نسبت به مدل‌های سوتین استاندارد محتاطانه‌تر است، بنابراین سوتین‌های ریسربک برای پوشیدن با تاپ‌های بدون آستین عالی هستند. تمام شکل‌ها و اندازه‌های سینه، به خصوص سینه‌های بزرگتر که به پشتیبانی اضافه نیاز دارند می‌توانند از این سینه‌بند استفاده کنند.

     

    6. سوتین بدون سیم

    این نوع سینه بند راحتی بیشتری دارد و برای مصارف روزمره عالی است.  سوتین‌های بدون سیم را می‌توان در انواع مختلف و سبک‌های مختلف یافت. اگر احساس سیم را دوست ندارید و نیازی به پشتیبانی سیمی ندارید، سوتین‌های بدون سیم راه بسیار خوبی هستند. شما می‌توانید این نوع سوتین را هر روز با هر چیزی بپوشید. در واقع این نوع سوتین مناسب برای انواع لباس‌های شماست. مناسب برای تمام شکل ها و اندازه‌های سینه.

     

    7. سوتین ورزشی

    اغلب بانوان در باشگاه از این نوع سوتین ها استفاده می کنند.  سوتین ورزشی برای به حداقل رساندن حرکت سینه در حین فعالیت بدنی طراحی شده است. آنها بسته به شدت فعالیت بدنی سطوح مختلفی از پشتیبانی و فشرده‌سازی (تاثیر سبک، متوسط و زیاد) را ارائه می‌دهند. اگر در حال دویدن هستید، قطعاً یک سوتین ورزشی با تاثیر بالا می‌خواهید. سوتین‌های ورزشی سبک و متوسط برای فعالیت‌هایی مانند یوگا (فعالیت‌هایی که در آن جهش زیادی وجود ندارد) بهتر هستند. هر وقت که تصمیم به ورزش کردن و فعالیت دارید. چه در باشگاه، چه در استودیو یوگا، و یا در مسیرهای پیاده‌روی و غیره . مناسب برای تمام شکل‌ها و اندازه‌های سینه. پیدا کردن سینه بند ورزشی بستگی به فعالیت و اندام شما دارد. برای سینه‌های بزرگ‌تر، قطعاً باید آن‌ها را امتحان کنید و حرکت کنید تا مطمئن شوید که حمایت و راحتی مورد نیاز شما را تامین می‌کند.

     

    8. سوتین پوش‌آپ

    سوتین مجلسی پوش‌آپ با استفاده از کاپ‌های زاویه‌دار  اسفنجی و جک‌های داخل آن، نوعی سوتین اسفنجی است که سینه‌ها را به هم نزدیک و به بالا متمایل می‌کند. سوتین‌های پوش‌آپ یا سوتین جک‌دار را معمولا با تاپ‌ها و لباس‌های کوتاه می‌پوشند. مناسب برای تمام شکل‌ها و اندازه‌های سینه.

     

    9. سوتین بارداری

    سوتین بارداری (نباید با سوتین‌ شیردهی که مخصوص شیردهی ساخته شده‌اند اشتباه گرفته شود) نوعی از سینه بند است که برای پوشیدن در دوران بارداری و بعد از آن طراحی شده است. سینه‌های خانم‌ها در دوران بارداری رشد می‌کنند، بنابراین اکثر مدل‌های سینه‌بند بارداری، اگر نه همه، با پارچه‌های کشدار و منعطف دوخته می‌شوند. برای تطبیق با اندازه‌های متغیر سینه، آن‌ها همچنین دارای بندهای قابل تنظیم و قلاب‌ و چشمی اضافی در پشت هستند تا سایز‌های مختلف سینه را در طول دوران بارداری پشتیبانی کند. سوتین بارداری را می‌توان هر زمان که زمان مناسبی برای شما باشد پوشید. اندازه سینه‌ها در سه ماهه اول شروع به تغییر می‌کند، زیرا بدن شما شروع به تولید شیر می‌کند. مناسب برای تمام شکل‌ها و اندازه‌های سینه؛ اگر برای پیدا کردن سوتین بارداری که دوست دارید مشکل دارید، می‌توانید به دنبال سوتین‌های دیگر با همین ویژگی‌ها باشید.

     

    10. سوتین باندو (باندی)

    سوتین‌های باندو در اصل رینگ‌های پارچه‌ای هستند که فقط سینه‌های شما را می‌پوشاند.باندو نوع خوبی از سوتین برای پوشیدن زیر تاپ یا لباس‌های بدون بند و در برخی موارد حتی به عنوان یک تاپ است.مناسب برای همه فرم‌های سینه‌ و اندازه‌های کوچکتر سینه است. حمایت کمی ارائه می‌دهد به همین خاطر برای سینه‌های بزرگ مناسب نیستند.

     

    11. سوتین لانگ لاین

    سوتین لانگ لاین نوعی ترکیبی بین یک تاپ کراپ و یک سوتین است. بند آن از سوتین‌های معمولی پایین‌تر است و ممکن است تا باسن شما کشیده ‌شود تا حمایت بیشتری داشته باشد. حتی ممکن است برخی از آنها برای کمک به شکل دادن به کمر طراحی شده باشند. برخی از این نوع سینه بند را می‌توان به عنوان کراپ مجلسی یا نیم تنه مجلسی استفاده کرد. می‌توانید مدل‌های سوتین لانگ لاین را پیدا کنید که برای موارد مختلف، از لباس‌های روزمره تا لباس عروس، طراحی شده‌اند. مناسب برای سینه‌های پرتر و اندازه سینه‌های بزرگتر که نیاز به حمایت بیشتری دارند.

     

    12. سوتین هالتر

    سوتین هالتر نوعی سوتین است که برای پوشیدن با تاپ هالتر طراحی شده است. طراحی بندها دقیقاً مانند تاپ هالتر است که اگر طرفدار سوتین‌های بدون بند نیستید بسیار عالی است. سوتین هالتر برای پوشیدن زیر تاپ هالتر طراحی شده اند، اما می‌توانید آن را زیر هر چیزی از بلوز گرفته تا تی‌شرت بپوشید. این نوع سینه‌بند برای استفاده روزمره توصیه نمی‌شود، زیرا منبع حمایت گردن شما است، که به خصوص اگر سینه‌های بزرگتری داشته باشید، می‌تواند فشار  زیادی به گردن شما وارد کند.

     

    13. سوتین شیردهی

    مدل‌های سوتین‌های شیردهی دارای کاپ‌هایی هستند که مرکز آن بسیار پایین قرار می‌گیرد، با یقه‌ی V عمیق کاپ‎ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ظاهر شما راکاملا طبیعی جلوه می‌دهند. بیشتر خانم‌ها این نوع سوتین را برای دوران شیردهی استفاده می‌کنند. این نوع سوتین برای تاپ‌ها و لباس‌های کوتاه ایده‌آل است. مناسب برای تمام شکل‌ها و اندازه‌های سینه.

     

    14. سوتین با پوشش کامل

    برای سوتین‌های پوشاننده کامل مهم‌تر از هر چیزی حمایت و راحتی آنهاست که آنها را به انتخابی عالی برای سینه‌های بزرگتر تبدیل می‌کند. سوتین‌های پوشاننده کامل یک سوتین عالی برای روزمره هستند. آن‌قدر راحت هستند که با هر چیزی که می‌خواهید می‌توانید بپوشید. مناسب برای تمام شکل‌ها و اندازه‌های سینه، به خصوص سینه‌های پرتر و بزرگتر.

     

    15. سوتین فنردار

    سوتین فنردار یک مدل سوتین معمولی است که دارای نوار نازک و نیم دایره‌ای از مواد سفت و سخت است که در پارچه زیر هر فنجان دوخته می‌شود. سیم زیرین به منظور ارائه پشتیبانی تقویت شده و بالابر کمی است. پیدا کردن سوتین فنردار مناسب می‌تواند مشکل باشد. نوع یا اندازه اشتباه می‌تواند ناراحتی بیشتری نسبت به بالابردن سینه و پشتیبانی آن ایجاد کند که برای آن طراحی شده است. در واقع، 42 درصد از زنان در جامعه ما به عنوان بزرگ‌ترین مشکل سینه‌بند خود از وجود فنر ابراز ناراحتی می‌کنند. سوتین‌های فنردار در انواع مدل‌های سوتین، از بدون بند گرفته تا بالکن وجود دارند. اگر پشتیبانی اضافه را ترجیح می‌دهید، می‌توان آنها را در تمام روز و هر روز پوشید. نکته کلیدی این است که سینه‌بند فنرداری را پیدا کنید که به اندازه یک سینه بند بدون سیم راحت باشد، و فلز آن در بدن شما فرو نرود  . سینه های پرتر و سایز سینه بند بزرگتر.

     

    https://digitalmarketing-mohammad.blogsky.com/1402/02/27/post-77/types-of-women-bras

    چرا باید بعد از خرید شورت آن را شست؟

    چرا باید بعد از خرید شورت آن را شست؟

    خانمها در خرید لباسهای زیر منحصر به فرد هستند بدین معنی که لباس زیر را قبل از خریدن آن امتحان می کنند. پس لباس زیری که شما می خرید احتمالا قبلا چند نفر دیگر آن را پوشیده اند. سیاست هیچ فروشنده ای نمی تواند شما را مطمئن کند که لباسهای زیر قبلا امتحان نشده باشند. حتی اگر آن لباس زیر را کسی نپوشیده باشد مطمئنا صدها نفر آن را دست به دست کرده اند. کارگران کارخانه ای که آن را تولید و بسته بندی کرده اند. مغازه دارنی که آنها را خریده اند. خریدارانی که به آنها دست زده اند اما آنها را نخریده اند. میکروب ها همراه انسان منتقل می شوند مانند استافیلوکوکوس،MRSA، و نوروویروس. این میکروبها تا دو روز بعد از خوب شدن بیمار از اسهال و استفراق در بدن او باقی می مانند. یعنی زمانی که شخص احساس سلامتی کرده و به خرید میرود. این میکروبها می توانند در هر جایی بر روی پارچه های نخی بین چند روز تا یک ماه زنده بمانند. برای زدودن و پاک کردن هزاران ماده شیمیایی به کار رفته در تولید لباسهای زیر لازم است که آنها را قبل از پوشیدن بشویید. پنبه خام در مزرعه بر ضد انواع آفتها سم پاشی می شود که این مواد وارد بافت پنبه می شوند سپس برای تولید پارچه های مصنوعی پنبه با نایلون و پلی استر که خود از هزاران ماده شیمیایی درست شده اند ترکیب می شود. بعد از درست شدن پارچه به آن مواد ضد قارچ می زنند تا در زمان حمل و نقل قارچ بر روی آنها رشد نکند. برای رنگ آمیزی نیز از مواد شیمیایی استفاده می کنند. برای نرم کردن آنها نیز از مواد شیمیایی متفاوتی استفاده می شود. همه این مواد می توانند باعث خارش یا حساسیت در اندام تناسلی شود. این مواد شیمیایی باعث خارش و باقی ماندن رطوبت در آن ناحیه شده و در نهایت موجب بیماری خارش آنی می شود.

     


    چرا باید بعد از خرید شورت آن را شست؟

    ممکن است برای شما تعجب برانگیز باشد که چرا باید لباس زیر نو خود را قبل از استفاده شست مخصوصا برای لباس زیر زنانه به دلیل حساسیت های بیشتری که دارند. اگر به سلامتی خود اهمیت می دهید توصیه می کنم که حتما این موضوع را جدی گرفته و انجام دهید. خصوصا افرادی که پوست حساسی دارند و سریع اذیت می شوند. لباس زیر و شرتک ها اولین لایه پوششی بدن هستند که مستقیما با پوست ما در ارتباط اند بنابراین باید به تمیزی و کیفیت و همچنین بهداشت آن ها توجه ویژه کرد. حتی بیشتر از لباس های رویی، اگر لباسی آلوده باشد ممکن است مشکلات پوستی جدی برای برخی افراد بوجود آورد زیرا فراموش نکنید که این لباس زیرهای زنانه تا به دست ما برسند از چندین واسطه رد شده اند که ارتباط مستقیم با این لباس ها داشته اند از خرید پارچه و تا خیاط لباس زیرها و بعد افرادی که لباس زیرها را بسته بندی می کنند و ... بهداشت مخصوصا برای لباس زیرهای راحتی زنانه برابر است با شستشوی و نگهداری صحیح آن ها این دو مورد مکمل یکدیگر هستند تا بهداشت و تمیزی برای لباس های شما معنای واقعی پیدا کند.

     

    دلایل مهمی که ثابت می کند لباس زیر ها بعد از خرید باید شسته شوند

    همان طور که همیشه گفته شده رعایت بهداشت امری بسیار مهم و ضروری برای سلامتی همه افراد است. و از طرفی طبیعی است که با رعایت نکردن آن دچار بیماری و آسیب های مختلفی شویم. میکروب ها همراه انسان منتقل می شوند و ممکن است روی سطوح مختلف بنشینند و معمولا بین چند روز تا حدود یک ماه زنده هستند. ویروس هایی مثل استافیکوکوس و MRSA و نوروویروس اگر وارد بدن شود فرد را دچار اسهال و استفراغ شدیدی می کند از طرفی تا دو روز بعد از خوب شدن یعنی زمانی که احساس سلامتی می کنند این ویروس در بدن فرد باقی مانده است می تواند روی سطوح مختلف بنشیند و افراد دیگر را هم مریض کند.
    همچنین برای از بین بردن هزاران ماده شیمیایی که در تولید این لباس ها نقش داشته اند شستشوی آنها قبل از استفاده بسیار مهم است. به  پنبه های خام در مزرعه ها برای اینکه از آفت های مختلف در امان باشند از ضد آفت استفاده می کنند که باعث می شود این سم ضد آفت وارد بافت پنبه شود سپس برای تولید پارچه های مصنوعی پنبه آن ها را با نایلون و پلی استر که خود از هزاران ماده شیمیایی دیگر ساخته شده اند ترکیب می کنند. بعد از ساخته شدن پارچه به آن ها مواد ضد قارچ می زنند تا هنگام حمل و نقل پارچه ها دچار قارچ نشود.
    از طرفی در لباس زیرهایی که رنگی هستند مواد شیمیایی بکار رفته است و همچنین برای نرم نگه داشتن لباس ها باز هم از مواد شیمیایی متفاوتی استفاده می کنند که در صورت تماس مستقیم با بدن موجب التهاب، خارش و سوزش درناحیه تناسلی افراد و یا باقی ماندن رطوبت می شود و ممکن است عفونت های شدیدی را بوجود آورد. در نتیجه شستن لباس زیرهای راحتی و شرتک ها قبل از اولین استفاده امری ضروری است.
    یکی دیگر از دلایلی که شست و شوی لباس زیر های زنانه را بعد از خرید ضروری می کند این است که احتمال دارد این لباس قبلا پرو شده باشد زیرا سیاست هیچ فروشنده ای نمی تواند این اطمینان را حاصل کند که لباس زیرها پوشیده شده نباشند حتی اگر لباس ها پرو شده نباشند اما تا به دست شما برسند دست به دست چرخیده اند از افرادی که پارچه آن ها را خریداری کرده اند تا خیاط ها  و یا حتی افرادی که آن ها را بسته بندی می کنند و مغازه داران و مشتریان برای شناخت جنس لباس آن را لمس کرده اند.

     
    چرا باید بعد از خرید شورت آن را شست؟

    شورت های خود را چگونه بشوییم؟

    احتمالا خیلی از بانوان محترم به چگونگیِ شستشویِ شورتِ زنانه اهمیت نمیدهند؛ و همین مشکلات مختلفی را برای آنان ایجاد میکند. باید بدانید که شستن مرتب و اصولیِ شورت هایِ زنانه تاثیر بسیار زیادی در طول عمر شورت ها و همچنین بهداشت شما عزیزان دارد.

    شستشویِ درست و مرتبِ لباس زیرها باعث میشود که مدت زمانِ بیشتری بتوانید از آنها استفاده کنید و اصطلاحا بیشتر برای شما عمر کنند. اینطوری شرت ها دیگر به سرعت کهنه نمیشوند. بهتر است بدانید که رطوبت( به هرشکلی) سبب افزایش قارچ ها و باکتری ها و بیماری هایِ مختلف میشود. این باکتری ها قادرند که به راحتی به بافت پارچه نفوذ کنند. حالا تصورش را بکنید که اگر شورت هایِ خود را به درستی نشوئید چه فاجعه ای ممکن است رخ بدهد.

    اگر باکتری ها به بافت پارچه نفوذ کنند، موجبِ بیمای هایِ بسیار خطرناکی در اندام تناسلی شما میشود . شما میتوانید با شستشوی صحیح و اصولیِ لباس زیرهای خود، از خطر بیماری هایِ مختلفِ تناسلی در امان بمانید.

     در ابتدا باید بگویم که حتما به یاد داشته باشید که وقتی یک شورتِ زنانه خریداری میکنید، قبل از پوشیدن، آن را بشوئید. این خیلی خیلی مهم است. بدن خانم ها بسیار حساس و آسیب پذیر است. شما از کجا میدانید که این لباس زیر که در دست شماست، قبلا چه مراحلی را طی کرده تا به اینجا برسد؟

    پس حتما بعد از خرید اولین کاری که می کنید این است که شورت زنانه را تمیز بشوئید.

     چرا باید بعد از خرید شورت آن را شست؟

    شستشوی صحیح شورت زنانه چگونه است؟

    قاعدتا برای شستن لباس زیرهایتان باید از فرمولی مناسب استفاده کنید. بهتر است آب ولرم باشد و مواد شوینده بدون حساسیت باشند؛ هنگام خرید حتما رویِ بسته‌بندی مواد شوینده را بخوانید و به آن توجه کنید. بعد از اینکه شورت خود را به درستی شستید، آنرا در هوای آزاد و زیر نور خورشید پهن کنید و اجازه دهید تا کاملا خشک شود.

    پهن کردن زیر نور خورشید از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه باعث میشود میکروب هایِ باقی مانده در اثر گرمایِ طبیعی خورشید از بین بروند.

    ما پیشنهاد میکنیم از طناب هایِ فلزی و آپارتمانی و همچنین از خشک کن ماشین لباسشویی استفاده نکنید. چراکه ایگونه دیگر شورت هایِ شما اصطلاحا نفس نمیکشند و میکروب زدایی نمیشوند که خب طبیعی است چون از جریانِ طبیعیِ هوا هم دور هستند. پس اگر میخحواهید مطمئن شوید که همه میکروب ها از سطح پارچه شورت شما پاک شده اند آنها را در هوای آزاد پهن کنید.

    همچنین میتوانید پس از شستشو از اتو بخار هم استفاده کنید. حرارتی که اتو دارد قطعا در میکروب زدایی کمک شایانی به شما میکند. البته همیشه هم از اتو استفاده نکنید چرا که ممکن است باعث افزایش سایز شورت شما شود و مجبور شوید مدام شورت هایِ خود را تعویض کنید.

     

    https://digitalmarketing-mohammad.blogsky.com/1402/02/25/post-76/all-kinds-of-women-and-girls-shorts

    شورت نیم پا مردانه

    شورت نیم پا مردانه

    از لباس‌های زیر بسیار مهم که ارتباط مستقیم با بدن دارد، شورت است. خرید و انتخاب نادرست جنس و مدل شورت می‌تواند سبب ایجاد ناملایمات و حساسیت‌هایی مختلف در قسمت ناحیه تناسلی بدن فرد شود. احساس راحتی یکی از مهم‌ترین مزایای انتخاب درست این محصولات است که هر فردی به این مسئله اقرار می‌کند.

    برندهای زیادی همچون تولیدی لباس زیر شرق در تولید اجناس زنانه و مردانه این محصول فعالیت دارند و محصولات متنوعی را روانه بازار می‌کنند. ما در این مطلب در مورد انواع مدل‌های شورت مردانه توضیحاتی را ارائه می‌دهیم تا آقایان با اطلاعات جامعی به خرید این اجناس اقدام کنند.

    افرادی که کارمند هستند و مجبورند ساعت ها پشت میز بنشینند، دیگر لازم نیست نگران باشند؛ چون شورت پسرانه نیم پا برای این افراد طراحی شده تا در آب و هوای گرم اذیت نشوند. قسمت کمر این شورت کش پهنی دارد و به خاطر دوخت نرم و راحتش انتخابی مناسب برای استفاده روزمره محسوب می شود.

     

    شورت نیم پا مردانه

    نام این محصولات معرف خوبی برای خودشان هستند و در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. جنس شورت نیم پا مردانه صددرصد ارگانیک است و طرح ساده برای استفاده اکثر آقایان وارد بازار می‌شود. این مدل نیز از بهترین مدل‌های شورت مردانه در بازار است و فروش فوق‌العاده‌ای دارد. انعطاف و کشش بالا از مزایای این محصول محسوب می‌شود. برای خرید این مدل می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر آنلاین همچون کرال مراجعه کنید و لباس زیر مناسب خود را در رنگ و طرح دلخواه خود سفارش دهید. قیمت این محصولات بسیار مناسب است و به همین دلیل استقبال ویژه‌ای از آن‌ها شده است.

     

    انواع شورت مردانه

    شورت پادار کلاسیک یا شورت باکسر

    شورت باکسر یا پادار کلاسیک ، همان شورت‌هایی هستند که به‌صورت متداول به‌عنوان شورت مردانه می‌شناسیم. این شورت‌ها بسیار راحت و آزاد هستند. پوشیدن آن ها فشار اضافی به اندام تناسلی وارد نمی‌کنند.

     

    شورت نیم پا کش پهن یا شورت ترانک

    این شورت‌ها ازنظر میزان پوشش بین شورت‌های پادار و شورت‌های اسلیپ هستند. شورت نیم پا نه مانند شورت پادار بلند است که در زیر همهٔ لباس‌ها قابل‌استفاده نباشد. و نه مانند شورت اسلیپ، باعث سایش و حساسیت در برخی از پوست‌ها می‌شود.
    اگر باسن بزرگی دارید، شورت‌های نیم پا برای شما بسیار راحت‌تر از شورت‌های اسلیپ هستند. زیرا تمام باسن را پوشش می‌دهند و نیازی نیست دائماً آن را مرتب کنید. شورت نیم پا برای آقایان قدبلند نیز گزینهٔ مناسب‌تری است. زیرا با داشتن کش پهن، مانع از جابه‌جایی در زمان خم شدن می‌شد.

     

    شورت اسلیپ یا شورت بریف

    شورت‌های اسلیپ روی ران ها را پوشش نمی‌دهد. شورت‌های اسلیپ انتخاب کاملاً مناسبی برای پوشیدن در زیر انواع شلوار جذب هستند. طرفداران این مدل شورت‌ها معمولاً جوانان هستند. شورت‌های اسلیپ بر اساس میزان پوشش خود به سه دستهٔ اسلیپ کوتاه، بلند و متوسط تقسیم می‌شوند.

     

    اسلیپ کوتاه

    این دسته از شورت‌ها، کوتاه‌ترین نوع شورت هستند. شورت اسلیپ کوتاه، گزینه‌ای عالی برای پوشیدن در زیر شلوارهای جذب و تنگ است. این دسته از شورت‌ها بیشتر مورد استقبال آقایان جوان و نوجوان است. شورت اسلیپ کوتاه، برای آقایانی با پایین‌تنه بزرگ مناسب نیست.

     

    اسلیپ متوسط

    شورت اسلیپ متوسط حد میانی بین اسلیپ کوتاه و بلند است. شورت اسلیپ متوسط نیز می‌تواند برای پوشیدن زیر شلوارهای جذب مورداستفاده قرار بگیرد.

     

    اسلیپ بلند

    این دسته از شورت‌های اسلیپ مردانه، بلندترین قد را دارند. این شورت‌ها برای آقایانی که تمایل به پوشیدن شورت اسلیپ دارند و پایین‌تنهٔ متوسطی دارند، پیشنهاد می‌شود.

     

    شورت‌های پشت باز

    شورت‌های پشت باز یا بک لس یک دسته دیگر از انواع شورت مردانه هستند. در این نوع از شورت‌ها هیچ‌گونه پوششی در ناحیه باسن وجود ندارد.

     

    بیضه بند یا جک استرپ

    جک استرپ به‌گونه‌ای طراحی‌شده است، که بیضه‌ها در درون کیسه‌ای قرار می‌گیرد. دو بند نیز این کیسه را به پا ها در قسمت پایین باسن متصل کرده است. این بندها کشسان هستند و مشکلی برای انجام فعالیت‌های بدنی ایجاد نمی‌کنند.
    این مدل از انواع شورت مردانه، بیشتر به‌منظور محافظت از ناحیهٔ بیضه‌ها، در زمان فعالیت‌های ورزشی یا بعد از عمل‌های جراحی و مراقبت‌های درمانی استفاده می‌شود.

     

    جک استرپ های ورزشی مردانه

    نیز در ابتدا بیشتر مورداستفاده سوارکاران و دوچرخه‌سواران بوده است. این شورت مردانه باعث حفاظت از اندام تناسلی در زمان ورزش می‌شوند.

     

    شورت جی استرینگ مردانه

    شورت جی استرینگ مردانه، پوششی در ناحیه باسن ندارد. قسمت پوشش‌دهندهٔ اندام تناسلی با بند به دور کمر متصل شده و در جای خود نگه ‌داشته می‌شود.

     

    شورت لامبادا مردانه

    این دسته از شورت‌ها نیز جز شورت‌های پشت باز مردانه هستند. معمولاً این دسته از شورت‌ها برای تنوع و افزایش جذابیت جنسی استفاده می‌شوند. در این شورت‌ها قسمت پوشش‌دهندهٔ اندام تناسلی با عروسک یا حلقه و زیپ و مهره تزئین می‌شود.
    شورت لامبادا مردانه برای استفاده روزانه طراحی نشده‌اند. گاهی حتی این دسته از شورت‌ها به‌صورت شورت جلوباز مردانه طراحی می‌شود. این شورت‌ها  فانتزی و بیشتر برای افزایش جذابیت جنسی هستند.

     

    شورت فانتزی مردانه

    یکی از رایج‌ترین مدل‌های شورت مردانه، شورت فانتزی مردانه است. برندهای مختلفی این محصولات را در رنگ‌ها، جنس‌ها و طرح‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌کنند. شما به هر فروشگاهی که برای خرید لباس زیر بروید، و از واژه فانتزی استفاده کنید، انواع مختلفی از مدل‌ها را به شما ارائه خواهند کرد تا شما مدل دلخواه خود را از میان آن‌ها بیابید. شورت‌های فانتزی مزایای مختلفی نظیر طرح‌های عالی، خلاقیت طراحی و از همه مهم ‌تر جنس قابل قبولی دارند. در خرید شورت می‌توانید این گزینه را نیز در نظر بگیرید.

     

    شورت عروسکی مردانه

    شاید با شنیدن نام عروسک خنده به دهانتان گل کند. زوجین جوان برای اینکه ترس از نزدیکی را از بین ببرند، می‌توانند از شکلک‌ها و محصولات مختلف این مدل بهره‌مند شوند. این شورت‌ها شکل های بسیار خنده داری دارند و هر کسی که برای اولین بار آن‌ها را ببیند شگفت زده می‌شود و حس نشاط به او غلبه می‌کند.

    جنس‌های بسیار عالی در این محصولات به کار گرفته می‌شود و افراد زیادی از این مدل شورت استفاده می‌کنند. نسبت به طراحی و موارد دیگراین مدل، قیمت‌های بسیار مناسبی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.  از انواع شورت‌های عروسکی می‌توان به مدل‌های فیلی، سگی و ماری اشاره کرد.

     

    شورت جیب دار مردانه

    از انواع دیگر مدل‌های شورت مردانه و صد البته محبوب، شورت جیب دار مردانه است. مزیت این شورت‌ها جیب‌هایی است که در این مدل‌ها به کار گرفته می‌شود. برخی از مردان به وجود جیب در شورت حساس هستند و مایل‌اند از این ممکن بهره‌مند شوند. این نوع از شورت‌ها در شورت‌های اسلیپ، پادار و..‌. وجود دارند تا شما هر نوع از مدل‌ها را که بپسندید از آن‌ها استفاده کنید و راحت باشید. این مدل از محصولات نیز در بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین معتبر موجود هستند و با قیمت مناسبی عرضه می‌شوند.

     

    شورت دکمه دار مردانه

    همان‌طور احتمالا که تاکنون متوجه شده‌اید، تمام برندها برای این‌که مشتریان خود را راضی نگه دارند، محصولاتشان را در طرح‌ها و سبک‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌کنند. دکمه دار بودن شورت از مزایای این نوع از شورت‌ها است تا آقایان از آن درهنگام استفاده از سرویس بهداشتی را داشته باشند. شورت دکمه دار مردانه نیز از انواع محبوب مدل‌های شورت مردانه است و افراد زیادی برای خرید این مدل اقدام می‌کنند. شورت دکمه دار لاتکس از جمله پرفروش ترین محصولات است که در بسیاری از فروشگاه‌ها وجود دارد.

     

    شورت زیپ دار مردانه

    شاید زیپ دار بودن شورت یک اولویت بزرگ برای برخی افراد به حساب بیاید. شورت های زیپ دار همانند شورت‌های دکمه دار مزایای به‌خصوصی دارند، برای مثال آقایان می‌توانند در هنگام استفاده از سرویس بهداشتی (به‌صورت سرپایی) از این شورت‌ها استفاده کنند و نیازی به درآوردن کامل شورت نداشته باشند. اگر شما نیز مایل به خرید شورت زیپ دار مردانه هستید، می‌توانید به فروشگاه‌های مختلف مراجعه کنید و با مقایسه محصولات مختلف مدل دلخواه خود راسفارش دهید. قیمت این شورت‌ها به عوامل مختلفی نظیر جنس، طراحی، برند و… بستگی دارد.

     

    https://internetmrketing.blog.ir/1402/02/24/all-kinds-of-men-shorts

    عوامل موثر در کیفیت گرانول

    عوامل موثر در کیفیت گرانول

    یکی از انواع بی شمار محصول های پلیمری کامپاند می باشد که از ترکیب پلیمرها و افزودنی هایی خاص به جهت افزایش مقاومت و هم چنین اماده کردن پلیمر برای استفاده از آن در صنایع مختلف به وجود می آید. بحث صرفه جویی در هزینه و زمان از مواردی هستند که با استفاده از کامپاند می توان به صورت قابل توجهی در آن ها عملکرد کاهشی مناسبی داشت. این محصول به شکل گرانول در بازار عرضه می گردد.

     


     

     

    عوامل موثر در کیفیت گرانول کدام است؟

    همانگونه که بیان شد گرانول‌ها از دو نوع ماده اولیه با کیفیت و بازیافتی تولید می‌شوند، مواد با کیفیت به دلیل کاربرد خوب و مزایای قابل قبولی که دارند احتیاجی به تغییر نداشته و بیشتر تمرکز ما در این مقاله پیرامون مواد اولیه بازیافتی است. در ادامه به عوامل اصلی که در کیفیت مواد بازیافتی تأثیر گذار هستند، اشاره می‌شود. کیفیت گرانول‌های حاصل از مواد بازیافتی پس از گذرندان ۶ مرحله زیر قابل ارزیابی هستند:

     

    1.کیفیت مواد اولیه ورودی

    یکی از مسائل تأثیرگذار برروی کیفیت گرانول، کیفیت مواد اولیه ورودی است. مواد مورد استفاده شده، معمولاً به دو صورت با کیفیت و بازیافتی هستند. زمانیکه ماده اولیه باکیفیت باشد این کیفیت می‌تواند باعث تولید گرانول‌های مرغوب ‌شود. در حالی که مواد بازیافتی بیشتر برای تولیدات با کیفیت پایین‌تر انتخاب می‌شوند.

    مواد بازیافتی موادی هستند که در مراحل قبلی بازیافت شسته شده وبه صورت پرک درآمده‌ تا برای تولید محصول وارد دستگاه اکسترودر شوند. این مواد ، می‌توانند به میزان زیادی مورد استفاده قرار گیرند.  حفظ کیفیت  این مواد یکی از عوامل موثر در کیفیت گرانول و حتی از عوامل روان سازی پروسه تولید گرانول است.

    در حقیقت بهتر است از گرانول‌هایی استفاده شود که کیفیت محصول نهایی را ارتقاء دهد، اما با این حال بسیاری از افراد تولید کننده برای تولیدات خود از مواد ضایعاتی استفاده می‌کنند تا بتوانند از هزینه‌های اولیه تولید خود بکاهند.

     

    2.اهمیت پخش جمع‌آوری مواد بازیافتی

    اولین مرحله‌ای که بر روی کیفیت گرانول بازیافتی اثر می‌گذارد مرحله جمع‌آوری مواد بازیافتی است. هرچه مواد بازیافتی تازه‌تر باشند و یا در معرض نور و حرارت کمتری قرار گرفته باشند، مواد اولیه مرغوب‌تری هستند و درهنگام آسیاب، می‌توان پرک مطلوب‌تری از آن‌ها تولید کرد.

    باید توجه داشت که دریافت بار ضایعاتی مطلوب و کافی برای تولید پرک، یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین فعالیت‌های تولید کننده پرک است؛ زیرا هرچه کیفیت بار ضایعاتی بهتر باشد، پرک مرغوب‌تری را می‌توان تولید کرد.

     

    3.شستشو مواد بازیافتی

    پس از مرحله جمع‌آوری ضایعات و در نظر گرفتن نقش دپو، مسأله شستشو مواد بازیافتی باید مورد توجه قرار گیرد. این مرحله هم قبل از آسیاب و هم بعد از آسیاب باید انجام شود که این نشان دهنده اهمیت این مرحله در تولید گرانول است و نیاز است که به بهترین شکل ممکن انجام شود.
    هرچه پرک‌ها از مواد اضافی مانند الودگی‌، گل و لای و روغن‌های اضافی بهتر پاک شوند، محصول نهایی تولید شده دارای کیفیت و مرغوبیت بالاتری است.

    نکته‌ای که در این مرحله باید رعایت شود این است که این مواد باید با دقت بسیار زیادی شستشو داده شوند و همچنین حرارتی که در حین شستشو  ممکن است به مواد اولیه گرانول برسد، بیش از حد نباشد، زیرا از کیفیت محصول نهایی می‌کاهد.

     

    4.کیفیت دستگاه‌های آسیاب

    هر دستگاهی که ساخته می‌شود نیاز به سرویس و نگهداری دارد که برای دستگاه‌های گرانول‌ساز نیز این موضوع صدق می‌کند.  دستگاه‌های گرانول‌ساز از جمله دستگاه‌هایی هستند که می‌توانند ارزش گرانول مواد بازیافتی را رقم بزنند. شکل بدنه، تیغه‌ها و سایر بخش‌های این دستگاه می‌تواند در تولید محصول مرغوب تعیین کننده باشد. البته آنچه که در آسیاب اهمیت دارد تنها خرد کردن نیست، بلکه جداسازی قطعات غیر پلیمری نیز امر مهمی است.

    یکی از موارد مهم در مورد دستگاه‌های آسیاب بررسی کندی تیغه دستگاه است. از جمله مواردی که باعث کندی این تیغه‌ها می‌شود، انجام چند فرآیند آسیاب بصورت پیوسته است، زیرا ممکن است در برخی موارد، آلاینده‌های چسبیده به ضایعات با شستشو اولیه از بین نروند که در این حالت  با بررسی کیفیت تیغه‌ها،و اطمینان از عدم کندی آن‌ها می‌توان مجدداً از فرآیند اسیاب استفاده کرد.

     

    5.کنترل خط تولید گرانول

    کنترل خط تولید یکی از بخش‌هایی است که عامل انسانی جزئی از آن است البته به طبع این کنترل اگر با دستگاه‌های مکانیزه و الکترونیکی صورت گیرد، کار عوامل انسانی را آسان‌تر می‌کند. هرچقدر کارکنان بخش کنترل کیفی، ماهرتر و باتجربه‌تر باشند، طبیعتاً تأثیر بهتری بر کیفیت گرانول مواد بازیافتی برجای خواهند گذاشت.

     

    6.افزودنی‌های گرانول

    یکی از نکاتی‌که در هنگام تولید گرانول به آن توجه می‌شود، اضافه کردن افزودنی‌هاست. این مواد در هنگام ذوب شدن پرک‌ها در دستگاه، به آن‌ها اضافه می‌شوند. بهبود عملکرد گرانول‌های بازیافتی و همچنین برطرف کردن ضعف‌های ذاتی محصول از خواص این افزودنی‌ها است. افزودنی‌های مورد استفاده در تولید گرانول بازیافتی شامل یکی از موارد زیر است:

     

    6.1  پایدارکننده‌ها

    پایدارکننده‌ها یکی از افزودنی‌های مهمی هستند که در کیفیت و ارزش گرانول مواد بازیافتی نقش مستقیمی دارند. یکی از نقش‌های مهم این افزودنی، جلوگیری از تخریب گرانول پیش از رسیدن به دما فرآیند است و علاوه براین باعث عدم چسبندگی ماده ضایعاتی با سطح داخلی اکسترودر می‌شوند.

     

    6.2نرم کننده‌ها

    وظیفه این مواد پایین آوردن دما انتقال ماده ضایعاتی است که این باعث نرم شدن و انعطاف پذیری محصول می‌شود. در واقع میزان استفاده از این افزودنی در محصول، همان درصد انعطاف پذیری محصول را نشان می‌دهد. ارزش این افزودنی هنگامی آشکار می‌شود که محصول تحت فشار یا کشیدگی قرار گیرد.

     

    گرانول 

    از آنجایی که محصولات پلاستیکی امروزه کاربرد های زیادی دارند لازم است که تولید آن ها مطابق استاندارد های روز دنیا باشد. گرانول پلی اتیلن یکی از مواد پرکاربرد است که در صنعت پلاستیک سازی جایگاه مهمی دارد. این ماده جهت تولید انواع مواد پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد. گرانول پلی اتیلن به سبب شکل ظاهری خود سبک بوه و جا به جایی آن آسان است، علاوه بر آن ذخیره سازی آن نیز در حد استاندارد می باشد. در ادامه می خواهیم توضیحات بیشتری درباره ی این ماده ی پرکاربرد ارائه دهیم. به طور کلی می توان گفت که گرانول پلی اتیلن فرم دیگری از پلی اتیلن است. این موضوع به معنای متفاوت بودن ترکیب آن با پلیمر نیست زیرا تنها فرم آن با پلی اتیلن متفاوت است اما ترکیب آن همان است.

     

    برای خرید گرانول باید به چه نکاتی توجه داشت؟

    تولیدکنندگان محصولات پلاستیکی در زمان خرید گرانول، به این نکات باید توجه داشته باشند:

    1. توجه به محصولی که قرار است تولید شود. با توجه به این که چه محصولی تولید می‌کنید، نسبت به خرید گرانول مناسب خود اقدام کنید.
    2. تأمین کننده ای که مواد اولیه از وی تهیه می‌شود.
    3. نوع گرانولی که خریداری می‌شود. در برخی محصولات می‌توان به جای مواد اولیه آن-گرید (on grade)، از مواد پودری یا گریدهای آف (off grade) استفاده کرد، بدون اینکه کیفیت محصول دچار افت شود. انتخاب گریدهای همسان، از دیگر مواردی است که به پایین آوردن قیمت کمک می کند. به طور مثال به جای تهیه مواد اولیه با قیمت بالا، همان ماده از یک پتروشیمی دیگر، ممکن است در تولید محصول مورد نظر تولیدکننده، پاسخ مورد نظر را بدهد.

    حفظ قیمت گرانول در سطح منطقی (نه بسیار بالا نه بسیار پایین) در تولیدات حرف اول را می‌زند ضمن اینکه باید کیفیت حفظ شده و خصوصیات فیزیکی محصول تولیدشده، مثل استحکام، خصوصیات کیفی و الاستیسیته و رئولوژی نیز، حفظ شود.

    بسیاری از تولیدکنندگان، مواد اولیه خود را از بورس خریداری و تأمین می‌کنند، میزان اختلاف قیمت موجود در بازار، با قیمت تمام شده محصولات پتروشیمی در بورس کالا، شاخصه‌ی دیگری است که یک تولیدکننده با توجه به آن، می توانند نسبت به انتخاب گریدهای آن و گریدهای آف یک و دو و سه، مقایسه و اقدام کند و قیمت مناسب خودشان را برای تأمین گرانول مواد اولیه به دست بیاورد.

     

    https://vrgl.ir/zaO7v

    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند

      برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان jacobz و آدرس jacobz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به jacobz امتیاز دهید