تبلیغات در سایت ما

jacobz

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 0
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 0
  • ورودی امروز گوگل : 1
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 2
  • آي پي ديروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 240
  • بازدید سال : 800
  • بازدید کلی : 3384
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 3.147.76.135
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    به وبلاگ من خوش آمدید
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 5
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 5
    بازدید ماه : 240
    بازدید کل : 3384
    تعداد مطالب : 37
    تعداد نظرات : 0
    تعداد آنلاین : 1

    روش دیلیت اکانت تلگرام

    روش دیلیت اکانت تلگرام

    تلگرام یکی از پرطرفدارترین برنامه چت در کشورما است که در دو نسحه پرطرفدار اندروید و ios هم موجود میباشد. اگر به هر دلیلی دیگر نمیخواهید در تلگرام باشید و خواستار حذف تلگرامتان باشید باید به سایت حذف تلگرام مراجعه کنید. توجه کنید با دیلیت اکانت تلگرام  همه ی گروهها و چت هاو کانال ها به طور کامل پاک میشود و امکان برگشت آن نیست. دیلیت اکانت تلگرام یکی از تکنیک هایی است که گاهاً کابران این پیامرسان نیاز دارند با آن آشنایی پیدا کرده و آنها را مورد استفاده قرار دهند. در واقع گاهی اوقات پیش می آید که کاربران شبکه های اجتماعی مختلف مثل telegram برای همیشه یا مدتی با دنبال کردن مراحل دیلیت اکانت تلگرام تصمیم به ترک رسانه‌های اجتماعی میی گیرند. در چنین حالتی معمولا به دلیل مشغله‌ های کاری و تحصیلی سعی می‌ کنند تا با دیلیت اکانت تلگرام یا هر برنامه دیگری از پیام رسان‌ ها و شبکه‌ های اجتماعی دوری کنند و در آینده و در زمان مناسبی مجددا این برنامه ها را نصب کرده و به آنها بازگردند. یکی از این رسانه‌های اجتماعی که از این دست اتفاقات در آن زیاد رخ می‌دهد و کاربران به دنبال آموزش روش های دیلیت کردن آن هستند، پیامرسان تلگرام است. کاربران این پیامرسان به دلایل مختلفی که پیش تر به آن اشاره شد، به دنبال حذف اکانت تلگرام هستند. تلگرام یکی از پیامرسان های شناخته شده در جهان است که به دلیل تاکیدی که روی سرعت و امنیت دارد در میان افراد در سرتاسر جهان به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است. شما می توانید از این پیامرسان روی هر دستگاهی استفاده کنید و از قابلیت های بی نظیر آن استفاده نمایید. اما موضوعی کهوجود دارد این است که گاهاٌ افراد به دنبال روش دیلیت اکانت تلگرام به صورت کلی هستند. موضوعی که در هنگام تلاش برای حذف اکانت تلگرام باید به خاطر داشته باشید این است که بعد از حذف برنامه با استفاده از یکی از روش هایی که در ادامه گفته می شود، تمامی اطلاعات شما مثل چت ها، مخاطبین، گروه ها و… نیز حذف می شود.

     

    روش دیلیت اکانت تلگرام

    دیلیت اکانت تلگرام همانطور که از اسم آن Telegram Delete Account پیداست به معنی حذف حساب کاربری تلگرام می باشد. دلایل بسیاری برای حذف اکانت تلگرام از سوی کاربران آن وجود دارد مثل مشغله کاری و یا مزاحمت سایرین و ... که یک کاربر تصمیم به پاک کردن اکانت تلگرام خود می گیرد اما چگونه دیلیت اکانت تلگرام انجام دهیم؟ به صورت کلی حذف دائمی اکانت تلگرام از طریق سایت my.telegram.org انجام می شود که لینک مستقیم آن را در این قسمت ارا ئه کرده ایم. اما با توجه به مسدود بودن این سایت در کشور علاوه بر روش مستقیم و از طریق سایت بسیاری از کاربران مایلند که با روش دیلیت اکانت تلگرام فوری و از طریق دانلود برنامه و ربات های حذف اکانت تلگرام اقدام به این کار نمایند که در ادامه مقاله به آن ها خواهیم پرداخت. فیلم های آموزش دیلیت اکانت تلگرام هم در اینترنت به فراوانی یافت می شود که می توانید از آن ها استفاده کنید.

    دیلیت اکانت تلگرام در گوشی های اندروید و آیفون تا حد زیادی شبیه به هم هستند و تفاوت چندانی بین آن ها وجود ندارد. هم چنین حذف اکانت تلگرام هم از طریق گوشی و هم از طریق کامپیوتر امکان پذیر است و تفاوت چندانی هم بین آن ها وجود ندارد. سوال دیگری که کاربران در خصوص این موضوع دارند این است که با حذف اکانت تلگرام چه می شود و چه اتفاقی برای اطلاعات و چت های آن ها می افتد ؟ چندبار دیلیت اکانت امکان پذیر است آیا می توان به تعداد نامحدود اکانت حذف کرد و مجددا با همان شماره اکانت جدید ساخت؟ برای پاسخ به همه این سوالات و آموزش نحوه پاک کردن حساب کاربری تلگرام خود با ادامه این نوشتار همراه باشید. 

    بعد از آنکه نکات مهم در مورد دیلیت تلگرام و پاک کردن حساب کاربری را عنوان کردیم، حال نوبت به آن می‌رسد که با زبانی ساده و بسیار گویا در مورد پاک کردن اکانت تلگرام برای همیشه صحبت کنیم. ما در ادامه تمامی مراحل را قدم به قدم ارائه کرده و به شما کمک می‌کنیم تا در صورت نیاز به این فرآیند، بدون سردرگمی، با نحوه دلیت اکانت تلگرام آشنا شوید و بدون هیچ مشکلی حساب خود را پاک کنید. مراحل پاک کردن حساب شخصی در این برنامه به شرح زیر می‌باشد:

    1. لینک https://my.telegram.org/auth?to=deactivate را در مرورگر گوشی خود یا مرورگر سیستمی که در اختیار دارید وارد کرده و آن را سرچ کنید. این اولین کاری است که برای حذف اکانت تلگرام باید انجام دهید.

    2. در این مرحله از نحوه دیلیت اکانت تلگرام با استفاده از شماره تماس، به یک صفحه جدید وارد می‌شوید و یک کادر خالی در آن مشاهده خواهید کرد. در این کادر باید شماره تلفنی که قصد دارید عملیات بر روی آن انجام شود را وارد کنید. در وارد کردن شماره دقت داشته باشید و به دو نکته دقت کنید:

    شماره را به درستی وارد کنید. حتما شماره کد ایران، یعنی شماره ۹۸+ را نیز قبل از شماره خود تایپ کنید. توجه کنید که بعد از وارد کردن کد ایران، نیازی نیست که عدد صفر را نیز وارد کنید. اگر در این مرحله از دلیت اکانت تلگرام اشتباهی صورت گیرد حذف حساب کاربری تلگرام شما به درستی انجام نخواهد شد

    3.  بعد از آنکه شماره را به درستی وارد کرده و مطمئن شدید که هیچ خطایی در این بین مرتکب نشده اید، بر روی دکمه next کلیک کنید.

    4.  کار دیگری که در پاسخ به سوال چگونه تلگرام را دیلیت اکانت کنیم، باید انجام دهید باز کردن تلگرام گوشی و یا سیستم است. برنامه تگلرام یک کد برای شما ارسال کرده و شما می‌بایست آن را کپی کرده و یا آن را یادداشت کنید.

    5.  حال باید مجددا به صفحه مرورگر و جایی که در حال حذف تلگرام و پاک کردن حساب کاربری خود بودید، مراجعه کرده و کد کپی شده را در آن وارد نمایید.

    6.  در کادری که در زیر عبارت confirmation code دیده می‌شود، کد را وارد کرده و بر روی دکمه sign in کلیک کنید و مراحل حذف اکانت تلگرام را ادامه دهید.

    7.  چنانچه تمام مراحل دیلیت اکانت در تلگرام را تا به اینجا درست انجام داده باشید و کد را نیز به درستی در محل مورد نظر تایپ کرده باشید، به صفحه delete account هدایت خواهید شد.

    8.  در بین گزینه‌های موجود بر روی لینک delete account کلیک کرده تا بتوانید به مراحل بعدی دیلیت اکانت تلگرام وارد شوید.

    9.  در نهایت به صفحه‌ای هدایت خواهید شد که از شما علت پاک کردن اکانت تلگرام برای همیشه را سوال می‌کند. اگر تمایل اشته باشید می‌توانید در کادر مربوطه جواب خود را به صورت انگلیسی وارد کنید در غیر این صورت بر روی delete my account کلیک کنید.

    10.  در قدم بعدی روش دلیت اکانت تلگرام باز هم از شما پرسیده می‌شود که آیا واقعا در مورد پاک کردن حساب کاربری خود مطمئن هستید یا خیر. اگر هیچ شک و شبهه‌ای در رابطه با این موضوع ندارید بر روی کادری که yes, delete mu account را نشان می‌دهد، کلیک کنید.

    11.  در این مرحله نیز تلگرام شما به صورت کامل پاک خواهد شد و این پیغام Your account was successfully deleted from our system. Come back soon برای شما به نمایش در خواهد آمد.

    توجه داشته باشید که اگر بخواهید باز هم می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و برای این موضوع نیز هیچ گونه ممانعتی وجود ندارد، اما فراموش نکنید که اگر سه بار دیلیت اکانت تلگرام را برای یک خط انجام داده باشید، اجازه ورود به حساب کاربری را نخواهید داشت و این موضوعی است که به ریسک آن نمی‌ارزد.

     

    روش دیلیت اکانت تلگرام

     

    پاک کردن اکانت تلگرام به صورت خودکار

    برنامه تلگرام، برای کاربران خود گزینه‌ای در نظر گرفته تا در صورتی که تمایل داشتند حذف دائمی اکانت تلگرام به صورت خودکار انجام شود. در این روش، کاربر به تنظیمات برنامه وارد شده و به برنامه اعلام می‌کند که اگر در طی مدت یک زمان مشخص وارد حساب کاربری خود نشد تلگرام به صورت خودکار برای پاک کردن آن اقدام کند. شما می‌توانید این مدت زمان را به صورت دستی مشخص کنید. به صورت معمول، این قابلیت بر روی ۶ ماه تنظیم شده است اما می‌توان آن را تغییر داد. مثلا اگر تصور می‌کنید که ممکن است بیش از ۶ ماه بنا به هر دلیلی فرصت چک کردن حساب کاربری خود را نداشته باشید، تاریخ آن را بر روی یک سال تنظیم کرده تا از جهت پاک نشدن خودکار اکانت تلگرام خیال خود را آسوده کنید. فرآیند حذف اکانت به روش خودکار نیز روش خاص خود را داشته که در ادامه شما را در جریان آموزش دیلیت اکانت تلگرام قرار خواهیم داد. برای حذف تلگرام به صورت خودکار اعمال زیر را انجام دهید:

    1.  برای دلیت اکانت تلگرام به صورت خودکار، برنامه تلگرام خود را باز کنید.

    2.  در این مرحله باید به قسمتی که معمولا تنظیمات این برنامه را انجام می‌دادید، بروید.

    3.  کلمه setting را پیدا کرده، بر روی آن کلیک کنید و یا یک تب بزنید و وارد آن شوید.

    4.  در قسمت بعدی نحوه دیلیت اکانت تلگرام، privacy and security را یافته و بر روی آن تب بزنید.

    5.  به بخش delete my account رفته و بر روی گزینه if away for کلیک کنید تا به تنظیمات این قسمت وارد شوید.

    6.  در این مرحله از دیلیت تلگرام باید یکی از تاریخ‌های مشخص شده را انتخاب کنید. یک ماه، سه ماه، شش ماه و یک سال در این لیست ذکر شده و شما می‌توانید یکی از آنها را به دلخواه انتخاب نمایید.

    7.  بعد از آنکه یکی از تاریخ‌های مشخص شده را انتخاب کردید، بر روی دایره‌ای که در کنار آن قرار دارد تب زده و آن را به حالت فعال در آورید. برای مثال اگر تاریخ مورد نظر شما ۶ ماه باشد، به این معنی خواهد بود که در صورتی که به مدت ۶ ماه وارد حساب کاربری خود نشدید، پاک کردن اکانت تلگرام برای همیشه به صورت خودکار انجام شود.

    8.  در نهایت نیز اگر در طی مدت مشخص شده وارد حساب خود نشدید، حذف دائمی اکانت تلگرام صورت خواهد گرفت و حساب شما برای همیشه پاک می‌شود.

     

    روش دیلیت اکانت تلگرام

     

    شرایط دیلیت اکانت تلگرام

    احراز هویت

    اگر قرار بود به راحتی حساب تلگرام را حذف کرد، هر کسی نیز قادر بود تا اکانت شما را پاک کند. به همین جهت در اولین مرحله شما باید حساب کاربری خود را تایید کرده و به نوعی احراز هویت کنید. به این منظور حتما باید شماره‌ی شما در برنامه‌ی تلگرام فعال باشد و همچنین به آن دسترسی داشته باشید. در غیر این صورت راهی برای حذف آن وجود ندارد.

     

    استفاده از مرورگر

    همانطور که اشاره شد دیلیت اکانت telegram بدون استفاده از نسخه‌ی سایت غیرممکن است. به همین جهت شما باید از یک مرورگر استفاده کنید تا به پاکسازی شماره‌ی خود اقدام کنید.

     

    فیلترشکن

    با توجه به اینکه تلگرام در ایران فیلتر است، باید حتما برای ورود به سایت این شبکه‌ی اجتماعی و همچنین خود برنامه از فیلترشکن استفاده کنید. همچنین می‌توانید از برنامه‌های تغییردهنده‌ی آی‌پی نیز بهره ببرید.

    خرید و فروش گرانول پلاستیک

    خرید و فروش گرانول پلاستیک

    خرید و فروش گرانول پلاستیک

    گرانول بخش عظیمی از تولید دوباره پلاستیک‌های مصرفی را تشکیل می‌دهند. شما با خرید و فروش گرانول پلاستیک، نقش گسترده ‌ای در جلوگیری از آسیب رسیدن به محیط زیست و استفاده دوباره از ضایعات پلاستیک را ایفا خواهید کرد. قیمت گرانول پلاستیک وابسته به نوع و میزانی که نیاز دارید، متفاوت خواهند بود. بنابراین اگر قصد خرید گرانول پلاستیک و یا فروش گرانول پلاستیک را دارید، بهتر است در ابتدا از مراکز معتبر استعلام قیمت کنید. اگر در زمینه خرید و فروش گرانول فعالیت دارید، می‌توانید برای اطلاع از قیمت گرانول با مراجعه به سایت دوام پلاست با شماره‌های درج شده در این سایت تماس بگیرید و در صورت تمایل نسبت به خرید این محصول اقدام فرمایید.

     

    گرانول پلاستیک چیست؟

    شاید خیلی عجیب باشد، ولی افراد زیادی تصور می‌کنند که گرانول نوع خاصی پلیمر است، ولی اینگونه نیست. به عنوان اولین و مهمترین نکته باید این را بدانید که گرانول اسم پلیمر خاصی نیست و شکلی از پلیمر است که از حالت پودری به شکل دانه‌دانه (در آمده است و در کاربردها و مصارف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    دلیل استفاده از گرانول، سهولت استفاده در تولید است؛ پودرها در هوا پراکنده می‌شوند و علاوه بر آلودگی محیط کارگاه و مشکلات تنفسی که ایجاد می‌کنند، میزان زیادی از ماده نیز هدر می‌رود، ولی گرانول این دردسرها را ندارد. علاوه بر این، سیستم دستگاه‌های شکل‌دهی پلاستیک به گونه‌ای طراحی شده است که بهتر است مواد اولیه آن به شکل گرانول باشد. بنابراین تولیدکننده‌ها ترجیح می‌دهند به جای استفاده از حالت پودری، از شکل گرانولی آن استفاده کنند. برای تولید محصولات پلیمری از گرانول، ابتدا باید آن را ذوب و سپس شکل‌ دهی کرد.

     

    تقسیم‌بندی انواع گرانول

    گرانول‌ها، در بیشتر موارد توسط دو روش متداول قالب‌ گیری تزریقی و قالب‌گیری بادی (البته روش قالب‌گیری دورانی را از قلم نندازیم) به محصول نهایی تبدیل می‌شوند. بر اساس ساختار کریستالی ماده اولیه و روش‌های تولید، تقسیم‌بندی‌های متفاوتی از گرانول‌ها بوجود می‌آید. از جمله مهمترین وپرکاربردترین گرانول‌ها، می‌توان به گرانول پلی اتیلن (و گریدهای آن) و گرانول پلی پروپیلن (و گریدهای آن) اشاره کرد.

     

    گرانول پلی اتیلن

    گرانول پلی اتیلن، ساختار کریستالی و فرمول شیمیایی مشخصی دارد. با تغییر طرز قرارگیری شاخه‌های پلیمری در پلی‌اتیلن، گریدهای سبک، با وزن متوسط، سنگین و با وزن مولکولی بسیار بالا تشکیل می‎‌شوند. با توجه به روش‌های تولید نیز، پلی اتیلن‌ها می‌توانند به گرید تزریقی یا بادی تقسیم شوند. با ترکیب این دو روش دسته‌بندی، مهم‌ترین گریدهای پلی‌اتیلن شامل دسته‌های زیر هستند:

    • گرانول سبک تزریقی
    • گرانول سنگین تزریقی
    • گرانول سنگین بادی

     

    گرانول پلی اتیلن سبک خطی

    التبه گریدهای دیگری هم وجود دارند که در اینجا فقط به دسته‌های متداول‌تر اشاره شده است. به عنوان مثال منظور از گرانول پلی‌اتیلن سنگین تزریقی، اولا گرانولی است که ساختار و ترکیب آن از نوع سبک است و ثانیا در روش‌های تولید تزریقی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

     

    گرانول پلی پروپیلن

    این ماده به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شود:

    • هموپلیمر که از پلیمریزاسیون مونومر پروپیلن به تنهایی تولید می‌شود و به آن پ.پ نساجی هم می‌گویند.
    • کوپلیمر که از پلیمریزاسیون پروپیلن به همراه کومونومر اتیلن تولید می‌شود و به آن پ.پ شیمیایی نیز گفته می‌شود.

     

    گرانول پلی کربنات

    پلی کربنات نوعی از پلیمرهای شفاف است که در ساخت وسایل مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شفاف بودن و امکان انتقال نور از مهم‌ترین ویژگی‌های پلی‌کربنات است. از پلی کربنات تزریقی برای تولید محصولاتی نظیر چراغ خودروها، قطعات پلاستیکی لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی، محصولات مصرفی و … استفاده می‌شود. یکی از نقص‌های این گرانول استعداد ترک خوردگی بالا در برابر ضربه است.

     

     

    تولید

    برای تولید گرانول، زمانی که پلیمر تولید می‌شود، در دستگاه اکسترودر (چیزی شبیه چرخ گوشت) ذوب می‌شود و در سر اکسترودر یک کاتر یا چیزی شبیه آن تعبیه شده  که پلیمر خروجی را مرتبا قطع می‌کند و گرانول تولید می‌شود. مواد پلاستیکی بازیافتی که آسیاب شده اند و دارای شکل‌های ورقه‌ای یا گوشه های تیز هستند نمی‌توانند براحتی در قیف‌های ورودی این دستگاه ها مورد استفاده قرار گیرند و البته زمان میکس شدن هم بدلیل عدم یکنواختی اندازه آنها با مواد دیگر همیشه یک ترکیب غیر یکنواخت دارند. لذا مصرف کنندگان این مواد ترجیح می‌دهند مواد خریداری شده آنها مثل مواد اولیه نو به صورت گرانول یا همان ساچمه های کوچک پلاستیکی باشد که این کار به وسیله خطی به اسم خط تولید گرانول انجام می‌شود.

     

    روش‌های تولید گرانول‌

    به هنگام تولید محصولات پلاستیکی، قطعات پلاستیکی که وارد دستگاه می‌شوند بهتر است به شکل ساچمه‌های کوچک باشند. زیرا اگر به شکل‌های ناهمگون وارد دستگاه شوند، کیفیت محصولات تولیدی بسیار کاهش پیدا خواهد کرد و ترکیب یکنواختی را به وجود نخواهد آورد. در نتیجه ضررهای اقتصادی به وجود خواهد آمد. همین سبب ان شد که تولید کنندگان به فکر تولید مواد اولیه به شکل ساچمه‌ای یا همان گرانول بیفتند. روش‌های تولید گرانول به شرح زیر است:

     

    1.تولید گرانول رشته‌ای (Stand Type)

    تولید گرانول رشته‌ای، اولین روش تولید گرانول است که این روش به دلیل سادگی و راحتی در استفاده، بسیار محبوب و پرطرفدار است. تولید به این روش با دستگاه گرانول ساز رشته‌ ای انجام می‌شود. در این روش ابتدا تکه‌های مذاب شده پلاستیک‌ها از داخل دستگاه اکسترودر عبور کرده و به صورت رشته‌ای از داخل صافی‌هایی مخصوص خارج می‌شوند. پس از خارج شدن از صافی، این پلاستیک‌ها برای آن‌که سرد شوند، از داخل استخر آب عبور داده شده و جهت انجام مراحل پردازش،‌ به دستگاه آسیاب پلاستیک قرار داده شده و در نهایت مراحل خشک شدن روی آن‌ها انجام می‌شود.

     

    2.تولید گرانول خشک (Hot Die Face Cutting)

    در این روش بازیافتی، پلاستیک‌ها ابتدا داخل اکسترودر خرد شده، از صافی عبور کرده و سپس به شکل مذاب و به کمک یک تیغه برش می‌خورند. در همان حین،‌ توسط مکش و عبور از لوله‌هایی، سرد و خشک می‌شوند. سپس وارد مخزن بزرگتر شده، اختلاف فشار ایجاد شده و گرانول‌های سنگین‌تر در  انتهای مخزن ته‌نشین می‌شوند و گرانول‌های سبک و کاربردی‌تر در بالای مخزن قابل دسترسی و استفاده خواهند بود.

     

    3.سیستم برش رینگ آبی (Water Ring Cutting)

    این روش همانند روش قبلی عمل می‌شود و تفاوت در این است که مواد پلاستیکی پس از آن‌که از صافی رد شده و بریده شدند، به دور مخزن چسبیده و توسط مخزن آب سردی، سرد می‌شوند. خروجی این دستگاه، محصولاتی به شکل عدس هستند.

     

    4.سیستم برش زیر آب (Under Water Cutting)

    در این روش مانند روش رشته‌ای عمل می‌شود و پس از آن‌که مواد از صافی عبور کردند، به زیر آب هدایت شده و در همان‌جا برش می‌خورند. این روش مناسب ظرفیت‌های بالاست و برای بیشتر ترموپلاسیتک‌ها گزینه‌ای مناسب است.

     

    برای خرید گرانول PP به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

    حال که با نحوه تولید گرانول آشنا شدیم، بهتر است به دنبال خرید گرانول بازیافتی باشیم. اما تجربه نشان داده است که اگر برخی موارد را هنگام خرید گرانول رعایت نکنیم، با مشکل مواجه خواهیم شد. برخی از این نکات عبارتند از:

     

    1.  به کیفیت رنگ گرانول‌ها توجه کنید

    با نگاه کردن به رنگ گرانول و میزان کدر بودن یا شفاف بودن آن می‌توانیم تا حدود زیادی از کیفیت آن مطمئن شویم. چراکه اگر نحوه تولید گرانول مشکل داشته باشد، تاثیر فراوانی روی رنگ نهایی گرانول می‌گذارد. گرانول‌هایی که ناخالصی آن‌ها از حد استاندارد بیشتر است، معمولاً رنگ کدر دارند اما گرانول‌های مرغوب، بسیار شفاف هستند.

     

    2. به دنبال گرانول‌هایی باشید که ترک و حفره کمتری دارد

    یکی دیگر از روش‌های شناسایی گرانول باکیفیت، توجه به ویژگی‌های سطحی آن است. تجربه نشان داده است که گرانول‌های با ترک و حفره کمتر، می‌توانند محصولات بهتری را در دستگاه تزریق پلاستیک تولید کنند. به همین دلیل، شما نیز هنگام خرید گرانول بازیافتی پ پ به میزان این ترک‌ها و حفرات دقت داشته باشید.

     

    3.  استحکام و خواص شیمیایی گرانول را بررسی کنید

    مطمئن‌ترین روشی که برای خرید گرانول PP وجود دارد، بررسی خواص مکانیکی مانند استحکام و همچنین خواص شیمیایی گرانول است. به همین منظور بهتر است نتایج آزمایش‌های کنترل کیفی را از فروشنده درخواست کنید. علاوه بر آن، مقدار سختی، استحکام و مقاومت به ضربه گرانول را مورد آزمایش قرار دهید.

     

    4. از شرکت‌های معتبر خرید کنید

    در آخر بهتر است است همواره برای خرید گرانول پ پ به دنبال شرکت‌های باسابقه و معتبر بروید. این شرکت‌ها معمولاً از روش‌های نوین برای تولید انواع گرانول استفاده می‌کنند.

     

    https://internetmrketing.blog.ir/1401/10/14/Order-online-granule-plastic

    خرید درب فیلیپ تاپ

    خرید درب فیلیپ تاپ

     

    خرید درب فیلیپ تاپ

    درب‌های فیلیپ ‌تاپ به دلیل کیفیت و تکنولوژی به ‌کار در رفته در فرآیند تولید برای تیوب‌های بسته ‌بندی آرایشی و همینطور تیوب بسته‌ بندی بهداشتی کاملاً مناسب هستند و قابلیت این که در زمان بسته ‌بندی سیل‌ گذاری (پرده پلمپ آلومینیومی) شوند را به ‌راحتی دارند. ضریب اطمینان صددرصد از باز نشدن درب محصول در اثر سقوط و یا وضعیت وارونه باعث می‌شود تا مصرف ‌کننده از کاربرد آسان این نوع تیوب‌های بسته ‌بندی اطمینان داشته باشد.

    بخش خروجی که محل خروجی مایعات از این درب است با قطر بسیار کوچکی ساخته شده است و حجم محدودی از ماده موجود درون بطری از آن خارج می‌شود. به همین دلیل در موارد خاصی می‌توان از این درب استفاده کرد. برای تولید این محصول پلاستیک پلی‌اتیلن به‌کار برده می‌شود. پلی‌اتیلن یکی از زیرشاخه‌های اصلی و مهم از پلاستیک‌ها است و به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. پلی‌اتیلن به عنوان خانواده‌ای از پلاستیک‌ها به شمار می‌آید که قابلیت ذوب شدن خوبی دارد و قالب‌گیری آن بسیار عالی است. پلی‌اتیلن نوع خاصی از پلیمر است که از گاز اتیلن به‌دست می‌آید. از هر ۱.۷۵ کیلوگرم نفت خام  یک کیلوگرم پلی‌اتیلن به‌دست می‌آید. یکی از ویژگی‌های قابل توجه پلی‌اتیلن این است که قابلیت بازیافت دارد و این ویژگی به حفظ سلامت بیشتر محیط زیست بسیار کمک می‌کند. از پلی‌اتیلن در ساخت ظروف پلاستیکی عموماً به‌صورت خالص استفاده می‌شود. یکی از ویژگی‌های قابل توجه پلی‌اتیلن‌ها این است که به دلیل بلورینگی بسیار بالا مقدار سختی بسیار بالا و همچنین نفوذپذیری بسیار کمی دارند. به همین دلیل این ماده برای تولید ظروف پلاستیکی منحصر به‌فرد می‌باشد.

     

    خرید درب فیلیپ تاپ

     

    ظروف پلاستیکی امروزه به شکل قابل توجهی مورد استفاده قرار می‌گیرند و کاربرد و مصرف این ظروف روز به روز افزایش پیدا می‌کند. ظروف پلاستیکی انواع بسیار مختلفی دارند، اما به صورت کلی پایه تمامی پلاستیک‌ها از نفت است. زیرشاخه‌های پلاستیک بسیار متنوع هستند، اما پلاستیک‌های پت، پلی‌اتیلن 52518 و پلی‌پروپیلن PPC30S جز پر مصرف‌ترین و کاربردی‌ترین انواع پلاستیک‌ها هستند که از آن‌ها برای تولید ظروف مختلف استفاده می‌کنند. ظروف پلاستیکی به دلیل این که ویژگی‌های قابل توجه بسیاری دارند، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. با افزایش تقاضای مصرف ظروف پلاستیکی، تولیدکنندگان بسیاری پا به این عرصه گذاشته‌اند و با استفاده از قالب و دستگاه‌های مختلف، اشکال بسیار متنوعی از ظروف پلاستیکی را تولید می‌کنند. تولیدکنندگان مصنوعات پلاستیکی به دلیل این که این ظروف را برای بسته‌بندی محصولات مختلف تولید می‌کنند، باید تمامی استانداردهای ایمنی و بهداشتی را در انتخاب ماده اولیه و تولید این ظروف رعایت کنند. در غیر این صورت ماده‌ای که درون ظرف بسته‌بندی نگهداری می‌شود، کیفیت خود را از دست می‌دهد و می‌تواند برای سلامت مصرف‌کننده مضر باشد.

     

    خرید درب فیلیپ تاپ

     

    تولید کننده درب فیلیپ تاپ

    آوان پلاست توجه ویژه‌ای به تولید انواع درب‌های آب‌بند، نفوذ ناپذیر و مقاوم دارد. انواع درب فیلیپ تاپ هم به همین خاطر تولید می‌شوند. انواع درب فیلیپ تاپ همچون درب فیلیپ تاپ دهانه ۲۰ خروسی چه ویژگی‌هایی دارد؟ علاوه بر راحتی باز و بسته شدن این درب در محیط‌هایی با رطوبت بالا، کارایی و کیفیت خود را حفظ می‌کند. این مساله از علل محبوبیت این مدل از درب مایع ظرفشویی است. این درب مناسب برای بطری مایع ظرفشویی، بطری‌هایی با قطر دهانه ۲۰ میلیمتر است. در واقع کوچکترین درب انواع بطری مایع ظرفشویی و شامپو و … محسوب می‌شود.

     

    خرید درب فیلیپ تاپ

     

    همچنین این محصول از طرح خروسی استفاده می‌کند. دیگر انواع طرح‌های درب فیلیپ تاپ شامل طرح اردکی، اشکی، قارچی و … می‌شود. نکته‌ای که در تولید تمام درب‌های آوان پلاست رعایت می‌شود و در واقع یکی از ویژگی‌های اصلی محصولات این شرکت است، کاملا آب‌بندی شدن این دسته از تولیدات است. ما امکان هر گونه نفوذ مواد بیرونی و آلاینده و همچنین جریان هوا را از بین برده‌ایم تا مشکلی برای مواد شوینده محتوی این بطری‌ها اتفاق نیافتد.

     

    خرید درب فیلیپ تاپ

     

    فروش عمده انواع درب فیلیپ

    فروش عمده انواع درب فیلیپ تاپ دهانه ۲۴، این درب به خوب بر روی انواع بطری با جنس های مختلف پت و پلی اتیلن بسته می شود و از ویژگی های قابل توجه آن این است که به خوبی بطری را آب بند می کند. درب فیلیپ تاپ دهانه ۲۴ طرح فیروز به آسانی باز و بسته می شود و تمامی استاندارد های ریز و درشت در ساخت آن رعایت شده است و به همین دلیل این درب جز پرکاربرد ترین درب های دهانه ۲۴ است و کاربرد دارد. تولید کنندگان درب در صنعت بزرگ پلاستیک بسیار زیاد هستند اما تمامی این تولید کننده ها به طور ۱۰۰% استاندارد های لازم در ساخت را رعایت نمی کنند و در نتیجه محصول نهایی با عیب و نقص تولید می گردد. به همین دلیل پیشنهاد می شود حتما قبل از خرید درب فیلیپ تاپ یک تولید کننده ماهر و با تجربه را انتخاب کنید و اطمینان حاصل کنید که تولید کننده از مواد مرغوب و کاملا با استاندارد های بهداشتی در ساخت محصول استفاده می کند ، در غیر این صورت محصول شما طبق استاندارد های بهداشتی ساخته نمی شود و کیفیت لازم را ندارد. به همین دلیل برای خرید انواع درب فیلیپ تاپ دهانه ۱۸ ، ۲۰ ، ۲۴ و ۲۸ و ۳۸ می توانید با خیال راحت از کارخانه آوان پلاست خرید خود را انجام دهید علاوه بر درب می توانید انواع ظرف شامپو و سایر بطری های پلاستیکی را از این کارخانه خریداری نمایید.

     

    https://penzu.com/p/a7652cce

    مزون لباس گرگان اینستاگرام

    مزون لباس گرگان اینستاگرام

     

    مزون لباس گرگان اینستاگرام

    مزون لباس گرگان یکی از راه های انتخاب بهترین لباس برای خود است. در گرگان مزون لباس زیادی وجود دارد و این کار را برای خرید شما خیلی آسان می کند شما به راحتی می توانید خرید کنید. مزون های مزایایی دارد که برای خرید شما خوب است. مزون کلمه‌ای فرانسوی و در لغت به معنی خانه است! اما در فرهنگ فارسی از این واژه برای موقعیت هایی استفاده می شود که فرد در خانه خود محصولات خیاطی خود را به فروش می رساند. البته فقط به واژه خیاطی محدود نمی شود بلکه مربوط به مد و طراحی لباس هم هست. خیاط مزون لباس ها را خود طراحی می کند، جنس لباس ها را خودش انتخاب می کند و به تعداد معدود تولید و به فروش می رساند.  اگر می خواهید با مزون لباس بیشتر آشنا شوید این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که در مورد مزون لباس و راز موفقیت مزون های لباس بیشتر صحبت می کنیم.

     

    مزون در گرگان

    هر شهری با توجه به جاذبه‌ها و شرایطش ممکن است برای کسب و کار خاصی مناسب باشد. البته برای ایجاد چنین تناسبی هماهنگی فرهنگی و تقاضا با عرضه کنندگان نقش اساسی و کلیدی را ایفا می‌کنند. گرگان برای ایرانیان شهری مقدس می باشد و یکی از شهرهای بزرگ ایران محسوب می‌شود.

    این شهر از لحاظ گردشگری، مذهب، جغرافیا و وسعتی که دارد توانسته یکی از شهرهای مطرح در زمینه بازار کار برای مردم باشد و مورد توجه همگان قرار بگیرد. فعالیت‌های زیادی هستند که در شهری مانند گرگان می‌توان با شروع آن به نتایج مثبتی رسید. آیا راه‌اندازی مزون در شهری مانند گرگان می‌تواند نتیجه‌بخش و موثر باشد یا قطب یک کسب و کار شود و منشایی برای افرادی که در آنجا ساکن می باشند؟

    به جهت مذهبی بودن این شهر به غیر از ساکنین آن، گرگان شهری است که پر از رفت و آمد است و مردم در تمامی فصول به این شهر مذهبی می‌روند. همچنین به زیارت و سیاحت نیز می‌پردازند. حال اگر فرض کنیم که شخصی تصمیم به راه‌اندازی مزون در این شهر داشته باشد باید نکاتی را مورد بررسی و تحلیل قرار بدهد که چشم‌ پوشیدن از‌ ‌آن‌‌ها نتایج خوب و دل چسبی برای آن فرد نخواهد داشت و باعث فرو‌پاشی و تضعیف آن کسب و کار خواهد شد چرا که گرگان شهری است که توریست‌ها و مردم مختلف در تمامی ‌فصول به آنجا می‌روند ولی مدت زیادی در آنجا نمی‌مانند و سرعت عمل در این شرایط به یک اصل تبدیل می‌شود.

     

    مزون لباس گرگان اینستاگرام

     

    راه‌اندازی کسب و کار باید در کنار این فاکتور‌ها مهم و اساسی شکل بگیرد که علاوه بر کیفیت به کار سرعت نیز افزوده گردد و درواقع در بهینه‌ترین حالت خود قرار بگیرد.شروع هر کسب و کاری با مشکلات فراوانی همراه خواهد بود که البته کار مزون‌ها و در کل کار‌های خانگی این چنین از‌ این موضوع مستثنا نمی باشند.

    در ابتدای امر و شروع کردن هر کسب و کاری باید اول به دنبال تهیه مجوزهای لازم آن کار باشیم که متاسفانه در این شغل گرفتن جواز کار سخت و دشواری است به این دلیل که سازمان خاصی به این کار رسیدگی نمی‌کند و تنها موضوعی که تا به حال در این باره مطرح بوده به این شرح است که راه‌اندازی کسب کارهای خانگی و خرید و فروش در واحد مسکونی ممنوع بوده است و افرادی که در واحد های مسکونی به این نوع فعالیت‌ها می‌پردازند کارشان پی گرد قانونی خواهد داشت و تنها افرادی که به فروش لباس و وسایلی به اقوام خود و به حالت دست فروشی در منزل خود یا واحد مسکونیشان فعالیت می‌کنند، نیاز به تهیه مجوز ندارند و می‌توانند آزادانه کسب درآمد نمایند.

    از این رو باتوجه به قانون و مشکلات مجوز که مانع خانگی بودن این کسب و کار می‌شود افرادی که می‌خواهند چنین فعالیتی را آغاز کنند در ابتدا باید یک واحد تجاری تهیه کرده و از اماکنی که تجاری هستند برای ارائه خدمات خود استفاده کنند یا می‌توان از مکان‌هایی که قبلاً در این زمینه مشغول فعالیت بوده‌اند استفاده کرد.

     

    مزون چیست ؟

    مزون کلمه‌ای فرانسویست و در لغت به معنی خانه است. اما در فرهنگ فارسی وقتی از این کلمه استفاده می‌شود منظور خیاطی است که در خانه محصولات خود را ارائه می‌کند. البته امروزه و در ایران کلمه مزون فقط به خیاطی خلاصه نمی‌شود و کمی با فرهنگ خیاطی فاصله گرفته است. به طور خلاصه مزون مکانی است که خانم با مراجعه به آنجا می‌توانند لباس متناسب با سلیقه و اندازه خود سفارش دهند. شاید بد نباشید بدانید بسیاری از مزون در کنار سفارشی‌دوزی ، لباس زنانه عمده نیز تولید و در سایت عمده‌فروشی سرصبح می‌فروشند. خانم‌ها هنگام رفتن به مجلس یا مهمانی‌ تصمیم به تهیه لباس جدید می‌گیرند وعموما برای اینکار به بوتیک‌های مراکز خرید رفته و لباس مناسب مراسم خود را پسندیده و از آنجا می‌خرند. ولی بعضی از خانم‌ها به دلایل مختلف اعم از پیدا نکردن سایز یا مدل دلخواهشان یا مد نبودن لباس‌های موجود در بازار  به مزون‌ها می‌روند و لباس خود را به یک خیاط ماهر سفارش می‌دهند. در بسیاری از مزون‌ها دوخت مانتو عمده نیز انجام می‌شود و عمده‌فروشان و پخش کنندگان مانتو برای خرید عمده به این مزون‌ها مراجعه می‌کنند.

     

    مزون لباس گرگان اینستاگرام

     

    راز موفقیت مزون در چیست؟

    • از آنجایی که مزون‌ها نسبت به بوتیک و فروشگاه‌ها کمتر در معرض دید هستند، باید از روش‌های خلاقانه تری برای تبیغات خود استفاده کرده تا دیده شوند. در غیر این صورت شانسی برای موفقیت نخواهند داشت.
    • مشتریان مزون بیشتر به دنبال محصولاتی هستند که نتوانند محصول شما را در سطح شهر و فروشگاه‌های مختلف اینترنتی پیدا کنند. بنابراین شخصی دوزی و طراحی لباس توسط طراح یکی از مهم ترین دلایلی است که می‌تواند برای مشتری جذاب باشد.
    • طراحی منحصر به فرد، اختصاص زمان مشخص برای مشتری از دلایلی است که به موفقیت مِزون شما کمک می‌کند.
    • داشتن تعامل با پلتفرم‌هایی که امکان ارایه و نمایش لباس را برای مخاطبان فراهم می‌کند.
    • تولید محتوای اختصاصی شامل: عکس، محتوای متنی و ویدیو برای مخاطبان

     

    مزون لباس گرگان اینستاگرام

     

    تفاوت بین مزون و بوتیک و یا همان فروشگاه

    بوتیک نیز یک کلمه فرانسوی است که در معنی لغت ،به جایی گفته می‌شود که لباس‌ها و زیورآلات یا کفش و کیف در آنجا به فروش می‌رسد. ولی مزون از لحاظ فضا، مکان و نحوه ارائه خدمات و همچنین نوع کاری که در بوتیک‌ها و فروشگاه‌ها وجود دارد، بسیار متفاوت می باشد. از نظر دسترسی این دو بسیار متفاوت هستند به این صورت که فروشگاه‌ها و بوتیک‌ها به راحتی در کل شهر در دسترس افراد بوده و در واقع می‌توان گفت در بازار هستند و افرادی که بخواهند لوازم تهیه کنند به راحتی می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند ولی مزون‌ها اکثراً ناشناخته بوده و در مکان‌هایی هستند که شاید افراد از وجود آنها آگاه نباشند بنابراین برای جبران این موضوع افرادی که وارد کار مزون می‌شوند باید تبلیغات فراوانی در این باره داشته باشند تا بتوانند کار خود را به نمایش بگذارند و به مردم معرفی نمایند. همانطور که قبلا توضیح داده شد مزون مکانی برای سفارش و شخصی سازی لباسی است که شما می خواهید و در ذهن دارید. اما در فروشگاه‌ها و بوتیک‌ها لباس‌ها و سایر اجناس مرتبط دارای یک سبک هستند و اکثراً کار متفاوت از دیگری ندارند و یا اگر فردی یک طرح را بپسندد ولی رنگ آن لباس به نظر فرد زیاد جالب نباشد نمی‌تواند خرید مورد علاقه و نظر خود را داشته باشد.اما چنین محدودیتی در مورد مزون‌ها وجود ندارد. در مزون فرد توانایی سفارش آنچه در ذهن خود و در مورد طرح و رنگ و مدل یک لباس را دارد و می‌تواند دقیقاً همان را داشته باشد.

     

    مزون لباس گرگان اینستاگرام

     

    چه نوع پوشاكی در مزون ها به فروش می رسد؟

    بیشترین فروش مزون ها لباس مخصوص خانم هاست. اصلا بیشتر این شوها تنها و فقط برای خانم ها صورت می گیرد.كیف و كفش، مانتو و پالتو كه بستگی مستقیم به فصل فروش دارد از پرطرفدارترین لباس ها برای فروش می باشند. لباس های رسمی و شلوارهای جین در هر فصلی كه باشد مشتری های خودشان را دارند و همیشه جزو پرفروش ترین ها هستند. انواع شال و روسری را می توانید در این مزون ها با چند برابر قیمت در مقایسه با فروشگاه های معمولی پیدا كنید. باتوجه به فصل سرما لباس های بافتنی و پلیورها و مانتوهای بافت نیز مشتری خودشان را دارند. پس فضای زیادی از مزون ها را به خود اختصاص داده اند. برای آقایان نیز انواع كت و شلوارهای فصلی، پالتوهای رسمی و اسپورت، كیف و كفش های مخصوص هر فصل در این مزون ها پیدا می شود. می توانید انواع تی شرت های فصلی و پیراهن ها را نیز در این مزون ها با قیمتی بالاتر از فروشگاه های دیگر خریداری نمایید.

     

    چرا خانم‌ها بجای بوتیک به مزون‌ها می‌روند

    سبک خرید در ایران با بسیاری از کشورها متفاوت است. آرامش و لذت خرید گزینه‌هایی هستند که خانم‌ها بسیار به آن اهمیت می‌دهند به همین دلیل بسیاری از خانم‌های ایرانی برای اینکه در محیطی امن و آرام مدتی را سپری کنند ترجیح می‌دهند به مزون ها مراجعه کنند. خانم‌ها در مزون براحتی می‌توانند هر لباسی که دوست دارند پرو کنند بدون اینکه نگران امنیت و آرامش خود باشند ، همچنین خرید در مزون هیجان و لذت بیشتری نسبت به بوتیک و فروشگاه‌های مراکز خرید دارد. علاوه بر اینکه لذت خرید در مزون‌ها بیشتر است امکان سفارشی‌سازی لباس نیز وجود دارد. یعنی اگر به هر دلیلی امکان تهیه لباس با سایز مناسب وجود نداشت می‌توان درخواست دوخت لباس در سایز مورد نظر داد.

     

    مزون و شبکه‌های اجتماعی

    همانطور که گفته شد ، مزون‌ها در مکان‌های متفاوتی مستقر هستند و دسترسی به آنها نسب به بوتیک و فروشگاه‌های کمی سختتر است. شاید شما با مراجعه به یک مرکز خرید به صدها بوتیک و مغازه دسترسی داشته باشید ولی مزون‌ها هر کدام در یکجای شهر حضور دارند. امروز به دلیل هزینه‌های گزاف مزون‌داری مثل هزینه اجازه و دکوراسیون ، بسیاری از مزون‌ها ترجیح می‌دهند در یک دفتر کوچک‌‌تر کار خود را شروع کنند و در عوض لباس‌هایشان را از طریق اینترنت و شبکه‌های اجتماعی بفروشند. مزون‌ها با عکاسی از محصولاتشان آنها را در معرض دید هزاران مشتری می‌گذارند و مشتری از مراجعه حضوری به محل مزون راحت کرده‌اند. خیلی از آنها اگر قصد عمده‌فروشی داشته باشند، محصولاتشان را در سایت عمده فروشی سرصبح درج می‌کنند و خریداران از هر جای ایران براحتی به لباس‌های آنها دسترسی دارند.

     

    https://penzu.com/p/b45b7f42

    خرید گرانول بادی

    خرید گرانول بادی

    خرید گرانول بادی

    یکی از مهم ترین مسائلی که هر تولیدکننده فعال در حوزه پلاستیک با آن درگیر است، خریداری گرانول بادی با کیفیت و قیمت مناسب برای تولید محصول مدنظر است. رانول بادی از جمله گرانول پلی اتیلن است و ظاهری شفاف دارد. برای ساخت و تولید این گرانول از ضایعات پلاستیکی از جمله ضایعات بطری نوشابه، شیر و … استفاده می شود. که با بازگرداندن مجدد این ضایعات به چرخه تولید، می توان از آلودگی محیط زیست جلوگیری کرد. با انجام این کار، یعنی استفاده مجدد از ضایعات پلاستیکی برای تولید مواد اولیه پلاستیک ، می توان تا حد زیادی نیز در هزینه های ساخت لوازم پلاستیکی صرفه جویی نمود. خرید گرانول بادی با قیمت مناسب و شرایط ویژه در دوام پلاست قابل انجام است. شرکت دوام پلاست، از پودر درجه یک پتروشیمی، برای آن دسته تولیدکنندگانی که نیاز به گرانول دارند، اقدام به تولید گرانول بادی کرده است.

     

    گرانول بادی چیست؟

    پلی اتیلن سنگین بادی یا مواد پلاستیک بادی به عنوان بهترین نوع پلاستیک شماره یک دنیا و رایج ترین ماده پلاستیکی شناخته شده است. از رزین های HDPE به دلیل داشتن سفتی،  مقاومت در بربر ترک خوردگی، درجه حرارت و تار شدن استفاده می کنند. گرانول بادی نوعی از گرانول پلی اتیلن است که در جدای از تولید به صورت گرانول، آن را به صورت پودر نیز تولید می شوند. پودر آن برای محصولات تمام شده پلاستیکی که نیازی به گرانول ندارد، کاربردی تر است. اما برای تولید گرانول آن باید مراحل تبدیل آن به گرانول را نیز طی کنند. در این مقاله از سایت ایران کایسا شما را با قیمت پلی اتیلن پلی اتیلن سنگین بادی و انواع آن آشنا می کنیم. گرانول بادی در رنگ ها و کیفیت های متفاوت تولید می شود و مصارف گوناگونی در صنعت دارد . یکی از پر مصرف ترین و در واقع پر فروش ترین این مواد گرانول بادی چهار رنگ می باشد. بادی چهاررنگ زمانی که گرانول می شود به رنگ تیره در می آید که با افزودن درصد کمی از مستربچ مشکی می توانیم آن را به رنگ مشکی در آوریم.

     خرید گرانول بادی

    ویژگی‌های انواع پلی اتیلن سنگین بادی

    • محصول گرانول بادی بی رنگ از مرغوبیت بسیار بالاتری نسبت به محصول رنگی برخوردار است؛ زیرا این محصول، از مواد مرغوب‌تری تولید می‌شود. توجه داشته باشید که نوع بی‌رنگ از مقاومت کششی بیشتری برخوردار است؛ علت بی‌رنگی در این نوع، این است که ناخالصی در آن‌ها پایین‌تر است. بعضی اشخاص به اشتباه می‌پندارند که گرانول نوعی از پلیمر است؛ اما این مواد از مواد پلیمری به‌ دست آمده است و به شکل دانه یا ریزدانه است.
    • این نوع گرانول ها، به صورت کاملا شفاف تولید می‌شوند.
    • به صورت رشته‌ای هستند و از روش تولید گرانول رشته‌ای برای تولید آن‌ها استفاده می‌شود.
    • یک دست بوده و دارای دانه بندی یکنواختی هستند.
    • گریدهای مختلف گرانول بادی را می‌توان در رنگ‌های مختلف تولید کرد.

     

    کاربردهای مواد پلاستیک بادی یا HDPE چیست؟

    از این ماده فوق العاده برای تولید انواع محفظه ها و بطری ها استفاده می کنند. از جمله این تولیدات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • تولید بطری های مایعات (بطری شامپو، روغن موتور، کولر، سازه های بازی و...)
    • تولید ظروف خانگی
    • تولید ظروف صنعتی
    • ساخت مخازن بهداشتی
    • ساخت مخازن سوخت
    • تولید مخازن آب
    • تولید سطل های زباله
    • و …

     خرید گرانول بادی

    مزایای بهره گیری از پلی اتیلن بادی در صنعت

    با توجه به تولید روزانه و گسترده ضایعات پلاستیکی رها کردن این ضایعات در طبیعت موجب آلودگی‌های زیست محیطی می‌شود؛ در حالی که با به کارگیری این ضایعات در صنایع  گرانول‌سازی، حجم بالایی از این مواد دوباره به چرخه تولید می‌شود؛ همچنین از ایجاد آلودگی‌های زیست محیطی جلوگیری می‌شود. از طرف دیگر صنایع تولیدی نیازمند به مواد اولیه پلاستیکی مجبور به پرداخت هزینه‌های بالا جهت تهیه مواد اولیه هستند. با بهره‌گیری از نمونه‌های مختلف گرانول در صنایع تولیدی مربوطه می‌توان هزینه‌های تولید را تا حد قابل توجهی کاهش داد.

    از گریدهای مختلف گرانول بادی با توجه به مزایا و ویژگی‌هایی که دارند، می‌توان در تولید محصولات بادی مانند دبه‌ها و چهارلیتری‌ها، لوله ها و مستربچ، طناب پلاستیکی و … استفاده کرد؛ مصارف مختلفی برای انواع گرانول‌های بادی وجود دارد و این نوع گرانول، یکی از محصولات پرطرفدار بین تولیدکنندگان است.

     

    گرانول پلی‌اتیلن

    گرانول های پلی‌اتیلن پلیمر ترموپلاستیک است که به طور گسترده در محصولات مصرفی و صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. گرانول پلی‌اتیلن از طریق پلیمریزاسیون اتن تشکیل می‌شوند. گرانولهای HDPE ، گرانولهای MDPE و گرانولهای LDPE، سه گرانول پلی‌اتیلن معروف به ترتیب بیشترین چگالی تا کمترین چگالی هستند. پلی اتیلن (مخفف PE ") رایج ترین پلاستیکی است که امروزه استفاده می شود. این پلیمر که عمدتا برای بسته بندی (کیسه های پلاستیکی ، فیلم های پلاستیکی  و ظروف شامل بطری ها و غیره) استفاده می شود. از سال 2017 ، سالانه بیش از 100 میلیون تن رزین پلی اتیلن تولید می شود که 34 درصد از کل بازار پلاستیک را تشکیل می دهد.

     خرید گرانول بادی

    پلی اتیلن سنگین بادی چیست؟

    مواد پلاستیک بادی یک یک ماده شفاف و غیر قطبی است و از این رو از مقاومت شیمیایی بالایی برخوردار است. این ماده دارای مقاومت خوبی در برابر ضربه و در دماهای سرد است. از این ماده به طور گسترده برای تولید محصولات پلاستیک استفاده می کنند. برای تولید این نوع محصولات توسط این ماده از قالب گیری دمشی یا بادی استفاده می کنند.

    قالب گیری بادی برای تولید محصولات پلاستیکی تو خالی، بدون نیاز به مونتاژ قطعات مجزای قالب استفاده می شود. از این روی بر روی رزین های مانند پلی اتیلن، پلی وینیل کلراید، پلی پروپیلن و پلی اتیلن ترفتالات برای تولید انواع ظروف و محفظه استفاده می شود.

     

    ویژگی های پلی اتیلن سنگین بادی

    یک محصول گرانول بادی بی رنگ دارای کیفیت بسیار بالاتر از یک محصول رنگی است ، زیرا از مواد با کیفیت بالاتر تولید می شود. توجه داشته باشید که نوع بی رنگ دارای استحکام کششی بیشتر است ؛ دلیل پوشش در این نوع این است که ناخالصی ها در آن کمتر است. بعضی از مردم به اشتباه معتقدند که گرانول ها نوعی پلیمر هستند ، اما از مواد پلیمری به دست می آیند و به شکل گرانول هستند. این نوع گرانول ها به صورت کاملا شفاف تولید می شوند. آنها رشته ای هستند و از روش تولید گرانول های رشته ای برای تولید آنها استفاده می کنند و یک دست و یک دانه می باشند. گریدهای مختلف گرانول بادی را می توان در رنگ های مختلف تولید می شود.

     

    موارد استفاده از گرانول بادی چیست؟

    • از گرانول های بادی بیرنگ و چهار رنگ در تولید نخ پلاستیکی استفاده می شود.
    • برای ساخت طناب پلاستیکی بسیار مناسب هستند.
    • تولید دبه و چهار لیتری ها با استفاده از این گرانول ها امکان پذیر است.
    • تولید مواردی مانند لوله و مستربچ از دیگر موارد کاربرد آن ها است.

     خرید گرانول بادی

    قیمت گرانول بازیافتی بادی

    در واقع باید بگوییم که قیمت گرانول بازیافتی بادی به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آنها بیرنگ یا رنگی بودن گرانول بادی می باشد، گرانولهای بادی بیرنگ نسبت به انواع رنگی قیمت بالاتری دارند، همچنین در مورد گرانولهای رنگی باید بگوییم که قیمت رنگهای روشن تر نسبت به انواع پررنگ آن بالاتر می باشد. علاوه بر تفاوت قیمت در مورد انواع بیرنگ و رنگی، در تولیدات کارخانجات مختلف نیز شاهد قیمتهای مختلفی می باشیم چون هر کارخانه روند تولید خاص خود را داشته و همچنین صنایع تولید شده در آنها با یکدیگر متفاوت می باشد.

    صنعت بازیافت پلاستیک و تولید گرانولهای بادی روز به روز در حال رونق گیری می باشد به طوری که شاهد افزایش میزان صادرات آن نیز بوده ایم، بخش زیادی از گرانول بازیافتی بادی تولید شده در ایران به کشور عراق صادر می شود و با توجه به مصرف بالای صنایع پلاستیکی در ایران، همچنان انتظار پیشرفت بیشتر صادرات این گرانول را داریم. اگر تولیدکنندگان کشور ما در ابن زمینه بتوانند میزان تولیدات خود و همچنین کیفیت آنها را تا حد امکان بالا ببرند به زودی می توان نام ایران را در بالاترین رتبه های صادرات گرانول پلی اتیلن بادی قرار داد، واضح است که این نوع صادرات همانند هر صادرات دیگری از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید تمام توان خود را در راستای رونق گیری آن به کار گرفت.

     

    https://www.reddit.com/user/seomagi/comments/zuuc9a/%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%84_%D8%A8%D8%A7%D8%AF%DB%8C

    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند

      برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان jacobz و آدرس jacobz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به jacobz امتیاز دهید